Proxy meerdere keren laten flushen ?

Pagina: 1
Acties:

• Narf109
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-05 15:17
Ik heb hier naast me een proxy draaien met iets van 45.000 blokjes ;)

Nu ga ik voor het eerst flushen met deze proxy en ik vroeg mij af of ik de buffer meerdere keren moet versturen aangezien ik wat verhaaltjes las over verloren blokjes enzo...

Of werkt het nu wel perfect ?

Verwijderd

welk project als je
RC5-64 bedoelt nee dat kan niet
OGR-24/25 dan ka het volgens mij ook niet meer (het mag iig niet)
ECCP-109 kan ook niet
en de rest weet ik niet

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

nooit bij voorbaat je proxy al 2x flushen.. normaliter zal alles echt wel in 1x over komen.. soms duurt het wel een paar dagen voordat het in de stats verschijnt..

dus.. gewoon 1x flushen, het meeste zo niet alles zal de volgende dag in de stats staan :)
zo niet, hou rekening met ongeveer 10% uitval.. kun je niks aan doen.. ook 10x flushen zal ze niet terug brengen..
staan er na een aantal dagen nog steeds véél te weinig WU in de stats dan zou je misschien kunnen overwegen nog een keer te flushen, hoewel de kans van slagen er niet veel groter door wordt..

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
anders flush je naar een public proxy (wildhagen, Dutchman enzv) dan heb je dubbele stats :9~ je weet dan meteen hoeveel dupes je hebt. :)

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Op maandag 10 december 2001 23:30 schreef Bloem25 het volgende:
anders flush je naar een public proxy (wildhagen, Dutchman enzv) dan heb je dubbele stats :9~ je weet dan meteen hoeveel dupes je hebt. :)
uh, public proxys vergelijken enkel met wat er eerder door die proxy is gekomen, niet met wat er allemaal al bij dnet is geweest.. ;)

• Narf109
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-05 15:17
Okay, duidelijk :P

thanks allemaal

* Narf gaat eind deze week maar eens flushen
Pagina: 1