Toon posts:

Hoe maak ik gaten in m'n case???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 2 120mm delta fans in m'n kast gebouwd.
Nu weet ik dat deze fans erg veel lawaai horen te maken, maar dit wordt nog eens versterkt door het metalen raster dat voor de fans zit.... de lucht "jankt" hier bijna langsheen. Weten jullie misschien hoe ik hier het best gaten in kan maken???
Ik heb wel eens iets gehoord over een dremel.... of is dat alleen om het gat mooi af te werken??

Verwijderd

Met een dremel kun je perfecte rondes maken, dus ook de raster waar jij het over hebt wegslijpen.

• DDan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-06 15:37

DDan

Team Leader of Team Gäöl

Limburgs hoop in bange dagen: Team Gäöl @ Rosetta@Home

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:17

Spooksel

Spooksel!

Op maandag 10 december 2001 22:50 schreef DDan het volgende:
zo kan ook
Oud maar wel leuk :)

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
LOL die met de shotgun is humor, en hoe die die fan er dan nog opplakt :+

http://2cooltek.com/case001_4.html

Verwijderd

Heb je je HP120's gewoon op 12volt lopen? Ik kan me niet voorstellen dat je herrie kan gamen / slapen.. en je moet idd een dremel gebruiken..

Verwijderd

boren, slaan, stompen, stansen, sgoppen, hoe niet? >:)

Verwijderd

Met een decoupeerzaag en een HSS zaagje gaat t ook goed (en snel) vervolgens de randen afwerken met een dremel (of setje vijlen) :)

• igg
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-10-2025

igg

waar een wil is ben ik weg

als je geen dremeltje of ander leuk gereedschap hebt, is het het makkelijkste om met een 8mm, of 10 mm boortje de gaten van het raster uit te boren, scheelt al boel airflow&herrie

NUON: sponsored by igg (xp2600+, xp1600+, dual duron1000, dual pI, pII, 3x celeron)

Verwijderd

je moet dan wel alle randje goed afschuuren anders maakt het alleen maar meer herry
Pagina: 1