webOS all the way!
Kan ut nog groter?
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Sorry, zo ff kleiner maken.. Eerst ff rebooten
webOS all the way!
Met een grote schroefendraaier gaat het ook makkelijk hoor...
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
En je kunt het ook met je handen doen met een beetje kracht.
WTF is een schroefendraaier? Nog nooit van gehoord.Op maandag 10 december 2001 22:32 schreef Windhoosje het volgende:
Met een grote schroefendraaier gaat het ook makkelijk hoor...
Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02
schroevendraaier dan? Damn hoe schrijf je dat woord...ik schrijf het toch goed of nie dan?Op maandag 10 december 2001 22:34 schreef koffercomputer het volgende:
[..]
WTF is een schroefendraaier? Nog nooit van gehoord.
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Verwijderd
Je kent een gewone schroeV toch welOp maandag 10 december 2001 22:34 schreef koffercomputer het volgende:
[..]
WTF is een schroefendraaier? Nog nooit van gehoord.
Ja, maar je hebt van die lomperiken die uitschieten met een schroevendraaien of hun core crushen 
Dit werkt dus echt ideaal. Je kan niet van je klem afschieten (naja, heel moeilijk).
Tevens kan je met weinig kracht je cooler erop zetten
Dit werkt dus echt ideaal. Je kan niet van je klem afschieten (naja, heel moeilijk).
Tevens kan je met weinig kracht je cooler erop zetten
webOS all the way!
Verwijderd
Ik heb helemaal niks aan dat tooltje, tenzij deze ook die 4 schroeven op me mobo kan vastdraaien
Met het juiste bitje lukt dat welOp maandag 10 december 2001 23:45 schreef Nebuchadnezzar het volgende:
Ik heb helemaal niks aan dat tooltje, tenzij deze ook die 4 schroeven op me mobo kan vastdraaien
webOS all the way!
Verwijderd
Met een goeie schroeVendraaier kan je ook moeilijk uitschieten hoor. Heb op me werk (computerzaak) een heerlijke schroeVendraaier die perfect in elke kewler past.
En het past beter in m'n kontzak dan zo'n T-geval
En het past beter in m'n kontzak dan zo'n T-geval
edit:
tiepvaudt
tiepvaudt
Pagina: 1
Deze tool gebruik ik altijd om m'n Socket A coolers te bevestigen