Ik wil mijn raid bios gaan updaten maar dat gaat helaas niet zo makkelijk als ik zou willen. Als ik in dos zit en dan het programma load.exe laad dan doet die verder niks meer terwijl ik de files toch in dezelfde folder heb gezet! Kan iemand effe helpen?
Moet je niet ziets invoeren als:
load bios.bin
of iets dergelijks, waarbij bios.bin de biosfile vertegenwoordigd ?
load bios.bin
of iets dergelijks, waarbij bios.bin de biosfile vertegenwoordigd ?
DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL == DRIVER_IRQL_IS_SUPERIOR :)
Verwijderd
Je hebt een onboard RAID controller, daarvan kun je alleen de BIOS updaten met een BIOS update van je moederbord
Ow geen wonder dat het niet lukte. 
Hoe zou ik dan als er weer een nieuwe bios is voor mijn raid controller die ook erin kunnen zetten?
Hoe zou ik dan als er weer een nieuwe bios is voor mijn raid controller die ook erin kunnen zetten?
Verwijderd
Ehhh... niet. Ik heb het probleem ook. Mijn moederbord is al vrij oud en Abit maakt voor mij geen nieuwe BIOSen meer. Toch zijn er al wel veel nieuwere BIOSen voor mijn RAID controller...
Het enige wat je kan doen is dus de nieuwste BIOS voor je moederbord erop flashen.
Damn dit is wel een zeer slechte zaak want als ik die nieuwe bios niet effe kan flashen dan krijg ik al die verbeteringen niet en zal mijn compu ook niet sneller en stabieler gaan draaien
Ik zal ze wel effe gaan mailen hierover!!
http://www.biosmods.com
misschien vind je daar een nieuw HighPoint BIOS
Maareh: een echte tweaker bakt z'n eigen BIOSsen toch?
CBROM + Modbin rulez
misschien vind je daar een nieuw HighPoint BIOS
Maareh: een echte tweaker bakt z'n eigen BIOSsen toch?
CBROM + Modbin rulez
Ow als je effe link geeft naar site waar ik programma kan downloaden om zelf bios in elkaar te zetten!
Pagina: 1