waarin een foto bewerken?

Pagina: 1
Acties:

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 06:49

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Topicstarter
Hoi, klein vraagje:
Ik wil 1 foto een wazige rand geven, een fade-out zeg maar. Maar ik heb geen zin om hiervoor helemaal zo'n groot pakket als PaintShop Pro of Photoshop te gaan installen. Welke kleine programmatjes kunnen ook zoiets doen?

Jeroen
Den Haag

Verwijderd

....

Wel Jeroen uit Den Haag, lees eerst de FAQ even en doe dan nog eens een poging zou ik zeggen ;)

Welkom @ GoT

Verwijderd

als je nou de try-out versie van photoshop download, weet je zeker dat je een prima programma hebt en je kunt m vast later nog wel es gebruiken.
zo groot zal ie wel niet zijn lijkt me. [effe gezocht : 125 MB of available hard-disk space ]

hier issie te downloaden

dus je komt uit den haag, leuk!

Verwijderd

...en aangezien ik mijn antwoord best wel lullig vond heb ik ff gezocht en krijg je hierbij geheel gratis de eerste interessante link die ik tegenkwam:

http://download.cnet.com/downloads/0-10077-100-5786527.html?tag=st.dl.10001-103-1.lst-7-8.5786527

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Op maandag 10 december 2001 22:35 schreef ELANAZ het volgende:
...en aangezien ik mijn antwoord best wel lullig vond heb ik ff gezocht en krijg je hierbij geheel gratis de eerste interessante link die ik tegenkwam:

http://download.cnet.com/downloads/0-10077-100-5786527.html?tag=st.dl.10001-103-1.lst-7-8.5786527
das toch weer ff heel sociaal en tof van je :)

en Jfeelders : Welcome :D

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Verwijderd

;)

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 06:49

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Topicstarter
Sorry jongens, maar ik zoek dus iets kleins. Ik heb PhotoShop en PaintShop Pro hier gewoon achter me liggen maar die wil ik dus niet installeren voor dat 1malige gebruik. Veel te veel systeem-vervuiling...
IrfanView is een schot in de goede richting (ik gebruik het al jaren en is mijn standaard image-viewer) maar die heeft dus niet zo'n soort effect aan boord.
Dus ik blijf zoeken... :)

Verwijderd

Hmm, in de tijd die dit topic al heeft gekost had je PS al tien keer kunnen installen en verwijderen...

//maar dat neemt niet weg dat ik idd ook wel een proggie dat wat lichter is zou willen weten...Voor als ik mee ga doen aan Exp Robinson en maar 5kg handbagage mee mag nemen :D

• El Reino
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-11-2024
Op maandag 10 december 2001 22:46 schreef ELANAZ het volgende:
..
//maar dat neemt niet weg dat ik idd ook wel een proggie dat wat lichter is zou willen weten...Voor als ik mee ga doen aan Exp Robinson en maar 5kg handbagage mee mag nemen :D
LOL...

Ik heb nog wel een klein proggie liggen dat prima werkt (kan alleen de effecten die jeroen wil niet)....PhotoStacker.....
Pagina: 1