Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
[topic=345626]
Vindt het nogal vreemd dat de topicstarter een OW heeft gekregen, het is zijn eerste post en dan meteen een OW vindt ik nogal streng.
Ik heb wel vaker n00bs dit soort dingen zien posten maar die kregen in de meeste gevallen GEEN OW.
Tsja en de situatie van Dolf moet de crew maar eens naar kijken, het is idd nogal raar dat er met 2 maten wordt gemeten in een identieke situatie.
Klopt, want daar heb je die OW ook niet voor gekregen. Kijk eens hier:Op maandag 10 december 2001 22:25 schreef thedolf het volgende:
Hoi
Ik heb gisteren een OW gekregen omdat "volgens Jotti" een warez link heb gegeven terwijl
hier [topic=346758/2/25]
geen OW wordt gegeven.
[topic=345626/1/50]
daar stond een URL naar een crack/serial search engine. Duidelijk OW.
'natuurlijk'Het gaat erom dat ik eigenlijk geen OW verdien en datjullie modjes nogal erg afwijken van elkaar.
Jotti heb ik hier al over aangesproken maar natuurlijk geen reactie gekregen.
Ik ben een boerenlul die schijt heeft aan iedereen.
Er zijn wat trubbeltjes (geweest?) met de @tweakers.net mail... ik heb iig niks gehad. Had ik wel iets gehad, dan had ik je _echt_ wel een reply gestuurd.
Ghe, da's nog geen reden om een topic in het verkeerde forum te posteneigenlijk geen id waar ik dit zou moeten posten maar hier kijken jullie imo het snelst naar
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Verwijderd
Is het ook... maar meestal zijn mensen die met hun eerste post een overtreding als die begaan, mensen uit een van de volgende 2 groepen:Op maandag 10 december 2001 22:31 schreef Devil_2000 het volgende:
Vindt het nogal vreemd dat de topicstarter een OW heeft gekregen, het is zijn eerste post en dan meteen een OW vindt ik nogal streng.
1. losers die wij hier niet willen hebben
2. clones van (al dan niet gebande) users.
ik herhaal, meestal... vandaar.
Hij had toch ook vantevoren de FAQ kunnen lezen?Op maandag 10 december 2001 22:31 schreef Devil_2000 het volgende:
Even gesteld dat die user niet tot de twee groepen behoort, zoals hierboven omschreven. Maar die kans is dus klein, begrijp ik.
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Verwijderd
Ja maar ik hoef jouw niet uit te leggen dat ze dit zelden, zeg maar gerust nooit doen.Op maandag 10 december 2001 22:35 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Van de andere kant...hij had toch ook vantevoren de FAQ kunnen lezen?
Het is idd zijn fout, maar dan blijft het vreemd dat de een een OW krijgt en de ander weer niet.
Tsja wanneer ben je een loser, kun je niet na 1 post al beoordelen volgens mij.Op maandag 10 december 2001 22:34 schreef Jotti het volgende:
[..]
Is het ook... maar meestal zijn mensen die met hun eerste post een overtreding als die begaan, mensen uit een van de volgende 2 groepen:
2. clones van (al dan niet gebande) users.
ik herhaal, meestal... vandaar.
In iedergeval heeft de topicstarter niets meer gepost dus ik denk dat je gelijk hebt wat betreft je eerdere punten.
Ik denk dat er hier maar één echte loser is en dat zal dan wel JOTTI zijn beetje je vrijtijd op GoT doorbrengen met je vrienden.
Heb je voor de rest geen leven ofzo..!!!?
Mazzels
En maak je toch allemaal niet zo druk iedereen ja iedereen hier op GoT heeft illigale software thuis.Dus doe ff kalmpjes aan!
LOL
Deze post wil ik even benadrukken. SPeciaal voor devil_2000Op maandag 10 december 2001 22:33 schreef johnny appleseed het volgende:
Effe gekeken, zo te zien is er in beide gevallen een linkje gegeven naar de o zo beruchte zoekmachine... met een verschil, in het eerste geval was het de bedoeling van de poster om iets aan te bieden wat wel toegestaan is, alleen linkte hij naar een site waarop ook allerlei andere troep verkrijgbaar was die weer niet mag. Dan wordt de link gewoon weggehaald en doen we er niet moeilijk over. Als je daarentegen een link naar dezelfde site plaatst om iemand aan een crack te helpen (niet toegestaan dus), dan is er iet heel anders aan de hand en daar volgen dan ook andere maatregelen op. Dan ben je gewoon bezig met het opzettelijk posten van een illegale link.
We verwachten ook van n00bs geen Warez/cracks etc. Daarvoor krijg je gewoon een OW. Je wordt pas na 4 OW's echt geband en hij weet nu wel dat het niet meer mag. Het is een waarschuwing, die veel mensen gek genoeg al als straf zien...
Posten van links naar sites waar ook illegale bende staan met de intentie om te helpen op het behulpzame vlak, bestraffen we minder zwaar dan een link naar dezelfde site met de toon 'daar vind je je crack'.
het is een geval inzicht van de mod.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Bij deze heb jij een officiele waarschuwing voor flamen. Houdt je verder maar even buiten deze discussie als je niet normaal kan doen. Ik zit hier ook soms een hele dag (vandaag van 16:00 tot 1800 en de hele avond) en toch heb ik een prive leven (redelijk rijk zelfs). Houdt je vooroordelen even voor je ofzo.Op maandag 10 december 2001 22:46 schreef desmoquattro het volgende:
Ik denk dat er hier maar één echte loser is en dat zal dan wel JOTTI zijn beetje je vrijtijd op GoT doorbrengen met je vrienden.
Heb je voor de rest geen leven ofzo..!!!?
Niet groeten onder je postsMazzels
En maak je toch allemaal niet zo druk iedereen ja iedereen hier op GoT heeft illigale software thuis.Dus doe ff kalmpjes aan!
Dat wil niet zeggen dat we willen dat het via het forum uitgewisseld wordt. Als je daar het verschil niet tussen wil zien heb je pech.
Als ik wil groeten mag ik dat, en daarbij komt dat ik zelf ook nog steeds mag bepalen waar ik wat post en wat IK ervan vind en ik vind het allemaal drukdoenerij om niets werkelijk ga wat beters doen !
MAZZL
LOL
Op maandag 10 december 2001 22:47 schreef JvS het volgende:
[..]
Speciaal voor mij ?, ik moet er bijna van blozenDeze post wil ik even benadrukken. SPeciaal voor devil_2000
Yep dat is duidelijk, maar er zijn zoveel gevallen waar een n00b zelfs met meer postings op zijn naam geen OW heeft gekregen.We verwachten ook van n00bs geen Warez/cracks etc. Daarvoor krijg je gewoon een OW. Je wordt pas na 4 OW's echt geband en hij weet nu wel dat het niet meer mag. Het is een waarschuwing, die veel mensen gek genoeg al als straf zien...
Ach en zoveel kan het mij om eerlijk te zijn ook niet schelen aangezien de n00b verder niets van zich heeft laten horen waar dan ook, wat in de meeste gevallen het geval is bij N00bs en een OW.
Als hij echt spijt had dan hadden we wel iets gemerkt toch van een bericht waar dan ook.
Tsja heb ik verder niets aan toe te voegen, is duidelijk.Posten van links naar sites waar ook illegale bende staan met de intentie om te helpen op het behulpzame vlak, bestraffen we minder zwaar dan een link naar dezelfde site met de toon 'daar vind je je crack'.
Jeuhj, en weer een waarschuwing wegens opzettelijk groeten. Ohnee, zo kinderachtig wil ik niet bezig gaan. Maar wat ik gewoon niet snap is waarom je er zo in hakt, terwijl je van Jotti wat gedaan wil krijgenOp maandag 10 december 2001 22:58 schreef desmoquattro het volgende:
Beetje op je teentje getrap jongen !
Als ik wil groeten mag ik dat, en daarbij komt dat ik zelf ook nog steeds mag bepalen waar ik wat post en wat IK ervan vind en ik vind het allemaal drukdoenerij om niets werkelijk ga wat beters doen !
MAZZL
Beetje dom, of niet?
Edit: Maar ja, ik zal wel weer meters naast mijn teenslippers lopen (ofzo), want ik hoor je dit vast wat minder geïrriteerd te brengen
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
maar goed zal erover ophouden
en dom ben ik trouwens ook niet dus ff oppassen wat je zegt je vormt een mening over iemand die je niet kent
LOL
Weet je dat wel zeker?Op maandag 10 december 2001 22:58 schreef desmoquattro het volgende:
en daarbij komt dat ik zelf ook nog steeds mag bepalen waar ik wat post
Als wij in een gekke bui vinden dat jij niet meer in LA mag posten heb je niet echt een poot om op te staan om ons te dwingen dat ongedaan te maken...
Tuurlijk zoiets zou onzin zijn om te doen, maar we zijn er wel toe "gerechtigd".
Dat weet je nietOp maandag 10 december 2001 23:01 schreef Devil_2000 het volgende:
[..]
Speciaal voor mij ?, ik moet er bijna van blozen![]()
[..]
Yep dat is duidelijk, maar er zijn zoveel gevallen waar een n00b zelfs met meer postings op zijn naam geen OW heeft gekregen.
Meeste n00bs weten LA niet echt te vinden. En anders zijn het geen echte n00bsAch en zoveel kan het mij om eerlijk te zijn ook niet schelen aangezien de n00b verder niets van zich heeft laten horen waar dan ook, wat in de meeste gevallen het geval is bij N00bs en een OW.
Als hij echt spijt had dan hadden we wel iets gemerkt toch van een bericht waar dan ook.
MooiTsja heb ik verder niets aan toe te voegen, is duidelijk.
Aan die persoon: mag ik je erop attenderen dat je op ons forum zit, dat wij graag gezellig en netjes en leuk willen houden? We willen best redelijk doen, maar dan neigen we toch naar netter doen tegen mensen die netjes vragen... En zelfs hier wordt een klacht nog serieus behandeld. Gedraag je dus naar onze regels, dat werkt het beste (zo sick zijn ze niet).
Je posts getuigen anders. Ik snap heel goed dat je in het echt anders bent dan hier, omdat het hier veel makkelijker en veiliger is om lekker te gaan schelden, nou dat waarderen we dus niet.Op maandag 10 december 2001 23:06 schreef desmoquattro het volgende:
Dit bedoel ik nou jullie (niet allemaal) lijken wel autisten ,leven in hun eigenwereldje dat je je er zo druk over kan maken
maar goed zal erover ophouden
en dom ben ik trouwens ook niet dus ff oppassen wat je zegt je vormt een mening over iemand die je niet kent
Je bent dus gewaarschuwd. De volgende keer zullen we niet zo mild zijn, kan ik je garanderen, want ons een beetje autisten noemen vind ik nogal jammer. Houd je dus maar een beetje gedeisd enzo.
Ik heb nergens vermeld datik je een boerelul vind. bdw, ik heb hem op je icq verstuurd.Op maandag 10 december 2001 22:32 schreef Jotti het volgende:
'natuurlijk'
Ik ben een boerenlul die schijt heeft aan iedereen.
Er zijn wat trubbeltjes (geweest?) met de @tweakers.net mail... ik heb iig niks gehad. Had ik wel iets gehad, dan had ik je _echt_ wel een reply gestuurd.
Mijn link was naar de security site en niet direct naar de illegale search engine!
Is eigenlijk het zelfde als google
Maar als je dat al niet inziet
Gezocht!
Router
_JIJ_ valt iemand aan, en die persoon mag zich niet verdedigen ? Wie ben jij ? BOFH ofzo ?Op maandag 10 december 2001 23:06 schreef desmoquattro het volgende:
Dit bedoel ik nou jullie (niet allemaal) lijken wel autisten ,leven in hun eigenwereldje dat je je er zo druk over kan maken
Mjah, Jotti begint, als je zo doorgaat, steeds meer gelijk te krijgenen dom ben ik trouwens ook niet dus ff oppassen wat je zegt je vormt een mening over iemand die je niet kent
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Verwijderd
Grrrrrene zei dat je dom deed, niet dom bent, dat is iets heel anders.Op maandag 10 december 2001 23:06 schreef desmoquattro het volgende:
Bedankt voor je compliment trouwens.
Op maandag 10 december 2001 23:06 schreef desmoquattro het volgende:
't Zou 's tijd worden ja. We maken ons er druk om omdat er op dit soort geintjes gewoon boetes staan en we geen gedonder willen hebben met Harry die in de faq genoemd wordt.maar goed zal erover ophouden
Ik ken je niet, maar je laat je wel kennen. Denk daar maar 's over na.en dom ben ik trouwens ook niet dus ff oppassen wat je zegt je vormt een mening over iemand die je niet kent
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
Vraag: "wie heeft er een serial voor Nero", jouw antwoord: "[link naar site] daar kan je eens zoeken" (letterlijk). Lees daarna nog maar eens mijn post door en die van JvS waarin hij me quote.Op maandag 10 december 2001 23:09 schreef thedolf het volgende:
Mijn link was naar de security site en niet direct naar de illegale search engine!
Is eigenlijk het zelfde als google
Op die site is inderdaad veel security related materiaal te vinden, maar ook een grote crack search engine en naar die laatste linkte jij opzettelijk.
Nee, dat heb je nergens gezegd, dat borduurde ik voort op het 'vanzelfsprekende' dat je geen antwoord hebt gehad. En op ICQ: ik block URLs, pagers en mass messages. URLs zijn 99% SPAM, pagers zijn onhandig (aan wie en hoe moet je replyen?) en mass messages (kettingbrieven enzo) heb ik een schurfhekel aan. Heb je het gewoon via ICQ gestuurd, dan spijt me dat geweldig, maar ik heb _echt_ niks gehad. Dat soort dingen kun je beter via de mail doen als je geen reactie krijgt.Op maandag 10 december 2001 23:09 schreef thedolf het volgende:
[..]
Ik heb nergens vermeld datik je een boerelul vind. bdw, ik heb hem op je icq verstuurd.
Er stond (staat, moet ik eigenlijk zeggen) een DIRECT inputveld naar een search engine voor cracks/serials e.d., dat vind ik redelijk 'illegaal'Mijn link was naar de security site en niet direct naar de illegale search engine!
Vind je het heel raar als ik dat inderdaad niet inzie?Is eigenlijk het zelfde als google
Maar het werkt welOp maandag 10 december 2001 22:32 schreef Jotti het volgende:
Ghe, da's nog geen reden om een topic in het verkeerde forum te posten
Gezocht!
Router
Yes, 2 opties: of laten weten in de thread dat het om een OW gaat of per e-mail.Dat weet je niet. OW's geef ik niet altijd in topics hoor. Eigenlijk 'horen' we het zelfs met een mailtje te doen
.
Zag ik toevallig in de FAQ betreft banbeleid staan
En dan staat er nog wel zo'n duidelijke beschrijving bij wat Lieve Adjes is en dan nog LA niet kunnen vindenMeeste n00bs weten LA niet echt te vinden. En anders zijn het geen echte n00bs.
Is niets mis mee vindt ik.Mooi. We proberen zegmaar wat soepeler te modden, waar mogelijk (niveau crisis-aanpak buitengesloten).
Tsja jammer dat dit gebeurt, ik hou daar persoonlijk niet zo van.Verder gaan we niet meer zelf in op aanvallen op de man enzo. Nu krijg ik er een terug, maar dat mag-ie zelf weten.
Gevolgen zijn nu duidelijk.
En nu ga ik pitten, heren ik wens u allen nog een fijne avond toe.
<font size=1>[JvS] ff [/q] tje toegevoegd :o</font>
NeeOp maandag 10 december 2001 23:14 schreef Jotti het volgende:
Vind je het heel raar als ik dat inderdaad niet inzie?
Misschien heb je ergens wel gelijk. Maar om daar nou een OW voor te geven. Je had hem ook gewoon weg kunnen halen.
Aan de andere kant, het is maar een OW en aangezien ik nu weet dat je er 4 mag hebben (wat ik niet op kan maken uit de faq) is het niet zo heel erg.
Maar het ging er gewoon om dat de ene mod dezelfde overtreding anders aanpakken dan de andere mod. En dat gebeurt wel vaker.
Gezocht!
Router
Ik moet je nageven dat een 100% strict en gelijk beleid gewoonweg niet mogelijk is. We proberen het wel, maar het lukt niet altijd. Daarnaast is het niet altijd zo dat een user een gelijke voorgeschiedenis heeft. Dat kunnen wij wel zien en aan de hand daarvan verder beslissen. Maar het is soms inderdaad een persoonlijke inschatting. We proberen het gelijk te houden, maar dat is soms lastig.Op maandag 10 december 2001 23:20 schreef thedolf het volgende:
Maar het ging er gewoon om dat de ene mod dezelfde overtreding anders aanpakken dan de andere mod. En dat gebeurt wel vaker.
edit: Mijnheer Jotti, zout U zich niet met mijn taak willen bemoeien
iig ik ga slapen, heb morgen examen biologie.
mzz....
Gezocht!
Router
Mooi. Volgende keer nog een duidelijke topictitel en we zijn weer helemaal happyOp maandag 10 december 2001 23:29 schreef thedolf het volgende:
Dan neem ik genoegen met mijn OW 1 (krijg ik geen meeltje)
iig ik ga slapen, heb morgen examen biologie.
mzz....
Dit topic is gesloten.
![]()