9worlds.net @ hattrick.org
Verwijderd
Ik denk dat thema's, zoals eerder gezegd, niet op deze manier geboren moeten worden.
Een thema is iets wat uit overleg onstaat, of waar iig over na is gedacht. Ga dus niet vragen om thema's, dit haalt de waarde ervan erg naar beneden en als we hier struikelen over de thematopics is er binnen no-time geen ruk meer aan...
Een thema is iets wat uit overleg onstaat, of waar iig over na is gedacht. Ga dus niet vragen om thema's, dit haalt de waarde ervan erg naar beneden en als we hier struikelen over de thematopics is er binnen no-time geen ruk meer aan...
Verwijderd
Mee eens. Maak iets waarvan wij moeten kwijlen, zeg hoe jij het ongeveer gedaan hebt, en dan gaan anderen jou proberen te overtreffen.Op maandag 10 december 2001 22:16 schreef ELANAZ het volgende:
Ik denk dat thema's, zoals eerder gezegd, niet op deze manier geboren moeten worden.
Een vriendschappelijk duel dus
Inspiratie kunnen we niet maken, je hebt het of je hebt het niet.
Verwijderd
helemaal mee eens, binnen de korste keren krijg je van die 'maak-een-kerstboom' en 'ontwerp-een-dildo' topics.Op maandag 10 december 2001 22:16 schreef ELANAZ het volgende:
ain't cool
Juist heb ut nietOp maandag 10 december 2001 22:18 schreef Cheatah het volgende:
Inspiratie kunnen we niet maken, je hebt het of je hebt het niet.
9worlds.net @ hattrick.org
Maak een kerstboom was er al en is gemoved naar de HK. Goede thema's prima, maar niet teveel en ik zou bij deze de topicstarter willen verplichten een goede eerste zet te doen. Topics openen kan iedereen. Maar voor een goed gevolg is een goede start... u raadt het al.. het halve werk.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()