Hier iets wat ongeveer hetzelfde doet:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| procedure Delay(msecs : integer);
var FirstTickCount : longint;
begin
FirstTickCount := GetTickCount;
repeat
Application.ProcessMessages;
until ((GetTickCount-FirstTickCount) >= Longint(msecs));
end; |
Wat doet het niet meer? Compileren ze niet meer? Geeft ie een error? wat? wat? wat? laat ons niet langer in spanning! 
zou toch gewoon moeten werken.. ook in D6
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| unit blaat
uses windows;
interface
procedure zzzzz;
begin
sleep(1000);
end;
end. |
zou toch gewoon moeten werken.. ook in D6
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Verwijderd
Huh?
Sleep staat nog steeds gewoon in de Windows unit, met dezelfde $EXTERNALSYM definitie als altijd. Zou 't dus gewoon moeten doen.
Onder Kylix ben ik 'm wel kwijt. Logisch, geen Windows unit, en ik ben er nog niet achter wat z'n CLX/Qt equivalent is...
Sleep staat nog steeds gewoon in de Windows unit, met dezelfde $EXTERNALSYM definitie als altijd. Zou 't dus gewoon moeten doen.
Onder Kylix ben ik 'm wel kwijt. Logisch, geen Windows unit, en ik ben er nog niet achter wat z'n CLX/Qt equivalent is...
Verwijderd
dit doet eigenlijk totaal wat anders, als je een sleep doet geeft de active thread z'n cpu tijd op zodat er een andere thread mee aan de haal kan gaan, wat jij nu doet is de processor in 'n heel klein loopje heel erg bezig houden waardoor je cpu load de hoogte in vliegt tov sleep.Op maandag 10 december 2001 22:14 schreef Sponz het volgende:
Hier iets wat ongeveer hetzelfde doet:
Ha.. found it..
Werkt inderdaad wel, maar was in m'n nieuwe formpje ff vergeten
toe te voegen.
Snapte het al niet, want had verder alles gecut & paste
Thanx
Werkt inderdaad wel, maar was in m'n nieuwe formpje ff vergeten
code:
1
| uses Windows; |
toe te voegen.
Snapte het al niet, want had verder alles gecut & paste
Thanx
Dat vraag ik me ook altijd af als 's ochtends de wekker gaatWat is er met Sleep gebeurd?
Today's subliminal thought is:
Pagina: 1