Toon posts:

Hardware in XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Win XP (professional) liep telkens vast bij het Apparaten installeren, dus ik had al m'n "onnodige" hardware eruit gehaald (TV-kaart, Ethernet kaart, Geluidskaart) en toen installeerde Win XP dus gelukkig zonder problemen...

Maar nu wou ik m'n Geluidskaart (Soundblaster 128) en m'n Farallon PCI Ethernet Adapter er terug indoen en dan in XP ff installeren... maar dan begint het gedonder al. Hij vind het wel (hij geeft aan dat ie de Soundblaster kaart vind + een Ethernet adapter) maar daarna loopt ie meteen vast :(

Het start daarna ook niet meer op (alleen in veilige modus) Weet iemand hoe ik m'n hardware geinstalled krijg zonder problemen ? want dit is echt niks...

• brammus
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

brammus

PATGOD

Doe eerst die soundblaster es installeren, en daarna de netwerkkaart...

Wil het niet lukken :? Probeer dan es te spelen met de volgorde van plaatsing in de PCI-sloten ivm IRQ-sharing/conflicten...

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

Verwijderd

:( Kijk even of XP wel de goede drivers vind want bij mij pakte hij het verkeerde type soundblaster!! :z

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ik denk vooral dat het aan je netwerkkaart ligt want ik heb nergens last van met mijn SBPCI128. Dus plaats je netwerkkaart eens in een ander slot...of begin met geluidskaart instalerren

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

Verwijderd

Weet je zeker dat je install cd goed is,
want ik draai nu z'n 2.5 maand winXP prof en heb er nog geen problemen mee gehad.

ik heb als kaarten er een
3com 3c905b nic
soundblaster 128
Pinnacle pctv rave

heb er geen problemen mee tijdens de installatie.
mischien moet je even kijken of je een andere winXP cd-rom kan krijgen

Verwijderd

Topicstarter
Tis al gelukt... heb eerst de Soundblaster gedaan, daarna de Ethernet kaart. Alles werkt nu perfect 8-(
Pagina: 1