Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een redelijk irri probleempje:

Ik heb sinds een jaartje een jazpieper 64 mb mp3 spelertje. Alles ok zou je zeggen, alleen werkte hij de laatste tijd niet meer. Geen verbinding meer met de PC dus, en das toch wel handig voor zo'n ding.
Ik bellen naar Mp3man: en ja hoor het lag aan winXP!!

Er waren ook nog geen echte oplossingen voro dus eigenlijk had ik pech.. Er scheen nog een kansje te zijn door de WinNT of win2000 drivers te downloaden, maar heel weinig kans werd mij verteld en natuurlijk:
Ook bij mij werkt het nog steeds niet.....

Iemand een oplossing??? ( verkopen ofzo en een nieuwe kopen?)

Help!!!!!! :')

Verwijderd

Topicstarter
Heeft hier echt niemand een jazpiper Mp3speler en windows XP?

HElp!!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik heb geen Jazpiper, maar als 'ie niet meer werkt sinds je XP erop hebt staan, lijkt me het antwoord van de helpdesk juist. Maar je kunt natuurlijk altijd proberen met Windows 2000 drivers, zou moeten kunnen volgens mij :)

En verkopen zou ik sowieso niet doen, dan zou ik nog eerder een smartcard reader/writer kopen, die doen het allemaal wel in XP, en dat voor iets van 70 gulden...

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 11 december 2001 08:07 schreef LL Koelkast het volgende:
Ik heb geen Jazpiper, maar als 'ie niet meer werkt sinds je XP erop hebt staan, lijkt me het antwoord van de helpdesk juist. Maar je kunt natuurlijk altijd proberen met Windows 2000 drivers, zou moeten kunnen volgens mij :)

En verkopen zou ik sowieso niet doen, dan zou ik nog eerder een smartcard reader/writer kopen, die doen het allemaal wel in XP, en dat voor iets van 70 gulden...
Beetje late reactie, maar ik heb eigenlijk geen zin in 70 piek dokken. Heeft er niemand op tweakers.net een jazpiper met winXP? ik kan het me niet voorstellen...

iemand? :?

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-02 18:33

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

IK heb der een en het werkt gewoon onder XP!?!?!
De software is gewoon die jazpiperdesk 1.1.1.1
Geen problemen tot nu toe!

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-02 18:33

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

P.S heb jij toevallig ervaring met het bijsteken van een 64mb smartmedia-kaart? Bij mij lukte het niet, terwijl er wel mensen zijn die nu 128mb (totaal) in dat ding hebben!?!?!

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 20 december 2001 07:45 schreef RAID-0 het volgende:
P.S heb jij toevallig ervaring met het bijsteken van een 64mb smartmedia-kaart? Bij mij lukte het niet, terwijl er wel mensen zijn die nu 128mb (totaal) in dat ding hebben!?!?!
hmm redelijk vaag dan... Misschien een instelling in de printerpoort ofzo. Heb je niet toevallig een USB-kabel?

64 MB erbij heb ik geen ervaring mee helaas.

• WackyWindsurfer
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-03 12:22

WackyWindsurfer

No wind... no fun!

Mijn Jazpiper wil ook niet lullen met XP, heb alle versies van de software geprobeerd.

Oplossing: dual-boot met ME *D

Ik heb zelf een 32MB smartmedia card erbij geprikt, 64 mb extra zou niet werken volgens leverancier. Het kan zijn dat er een nieuwe versie (firmware?) is uitgebracht die wel meer ondersteunt.

Connecten doet ie alleen als ik eerst de smartmedia card eruit schuif, connect (lukt eerste keer niet), dan weer card erin, nu connect ie wel goed. Erg lastig dus in gebruik.

• lamaris
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Ik ben de jazpiper software cd-rom kwijt...
En dat is dus een probleem want op internet zijn de drivers ook niet meer te vinden!
Wie heeft de jazpiperdesk voor me??
Alvast bedankt..

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 08 februari 2002 10:37 schreef lamaris het volgende:
Ik ben de jazpiper software cd-rom kwijt...
En dat is dus een probleem want op internet zijn de drivers ook niet meer te vinden!
Wie heeft de jazpiperdesk voor me??
Alvast bedankt..
Ik heb wel een paar versies voor je, maar misschien helpt dit ook wel:
http://www.jazpiper.co.uk/jazpiper.html

Verwijderd

hey,

ik heb ook de jazz piper. Bij mij werkt hij goed met xp. Ik heb gewoon het oude prgje geinstalleerd dus...
maar over dat bijvullen van cards: kan er ook nog meer in?? dat als je er een kaart van 128 bij duwt dat er dan 192 inzit?? of leest hij maar 128mb??

• Nick|IA
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-03-2018
Op donderdag 20 december 2001 07:45 schreef RAID-0 het volgende:
Bepaalde versies kunnen wél, andere niét 64MB erbij. Je kunt het volgens mij zien aan de record-knop: als er een stip op zit, kan hij wél 64MB aan, als er geen rode stip op zit niet (of andersom... euuh... :P).

• basvcds
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-01-2024

basvcds

Multimonitormannetje

Op donderdag 20 december 2001 07:44 schreef RAID-0 het volgende:
IK heb der een en het werkt gewoon onder XP!?!?!
De software is gewoon die jazpiperdesk 1.1.1.1
Geen problemen tot nu toe!
misschien dat de oude versie geen last heeft van de OS verschillen, heeft iemand deze oude versie nog ergens ? Zou ik als JP en XP gebruiker erg blij mee zijn :)
greetz Bass

[edit] oude software gevonden, de player zegt "connect", maar de software kan em nog steeds niet vinden (maar crashed in ieder geval niet, zoals 1.0.7)

www.baskoole.com

Verwijderd

Ik heb ook een JazPiper met Xp en ik heb er geen ploblemen mee, gewoon oude proggie van de cd en t werkt. Let wel op dat als je nummers van je pc wilt uploaden, dat je ze niet afspeelt... trouwens wat voor kaarten moeten daar precies in??? en waar koop je ze??

Verwijderd

Hoe hebben de mensen die de jazPiper onder XP wèl aan de praat krijgen hun lpt1 poort instellingen staan? Ik heb ze zo ongeveer allemaal geprobeerd met versies 1.1.1.1 en 1.0.7.0. Beide geen succes :'(

Verwijderd

hoe kan ik zien welke instellingen ik heb voor die poort?

Verwijderd

Op woensdag 26 juni 2002 21:49 schreef lonestar het volgende:
Hoe hebben de mensen die de jazPiper onder XP wèl aan de praat krijgen hun lpt1 poort instellingen staan? Ik heb ze zo ongeveer allemaal geprobeerd met versies 1.1.1.1 en 1.0.7.0. Beide geen succes :'(
Bij mij werkt ie ook niet hoor :( maar hij heeft het eigenlijk nooit echt goed gedaan, k*tding

Verwijderd

gewoon even naar de properties van je computer, bij tabblad hardware op de knop device manager drukken en naar de properties kijken van je printer poort, tabblad port settings

Ik moet zeggen dat ik er wel spijt van heb dat ik toendertijd zo t*ring veel geld voor 't ding heb neergelegd, maar ja niks aan te doen...

Verwijderd

Op woensdag 26 juni 2002 23:42 schreef lonestar het volgende:
gewoon even naar de properties van je computer, bij tabblad hardware op de knop device manager drukken en naar de properties kijken van je printer poort, tabblad port settings

Ik moet zeggen dat ik er wel spijt van heb dat ik toendertijd zo t*ring veel geld voor 't ding heb neergelegd, maar ja niks aan te doen...
Ach, één groot leerproces :P ;), het zal wel aan de studierichting liggen....

/me wil ook LR-techniek gaan studeren :D

Verwijderd

ow? studierichting? leg uit? :P

maareh? die properties? of heb ik gewoon weer net diè firmware die absoluut niet niet compatibel is met XP zodat ik altijd een dualboot zal moeten blijven draaien? alleen daarvoor... of weet iemand nog een andere reden waarom 98 beter is dan XP? :Y)

edit typo :D

Verwijderd

Op donderdag 27 juni 2002 00:08 schreef lonestar het volgende:
ow? studierichting? leg uit? :P
Nou er staat in je profiel dat je luchtvaarttechnologie studeert :?

Waarom raken topics altijd zo off-topic als ik me er bij betrek ;( :+

Maar anyway ik heb altijd gedacht dat het aan mn kabeltje lag, omdat ie het soms wel deed en soms niet (in win 2000 dan)

Verwijderd

ben bang dat luchtvaarttechnologie een stuk stoerder klinkt dan het werkelijk is... ;)

kabeltje en zut werkt prima... onder 98 :(
heb ook een keertje de USB converter geprobeerd, maar die werkt alleen met de 32MB uitvoering, niet de 64MB :?

Verwijderd

Op donderdag 27 juni 2002 00:22 schreef lonestar het volgende:
ben bang dat luchtvaarttechnologie een stuk stoerder klinkt dan het werkelijk is... ;)

kabeltje en zut werkt prima... onder 98 :(
heb ook een keertje de USB converter geprobeerd, maar die werkt alleen met de 32MB uitvoering, niet de 64MB :?
Ach, het ding is de moeite niet meer, ik heb de 32 MB uitvoering, wat moet je nou beginnen met 32 MB :'(

• JaWa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-02 14:25

JaWa

zie hier een icon

ik heb ook nog een jazzpiper 32mb
volgens mij werkt ie bij mij wel onder win xp
maar gebruik em al een tijd niet meer omdat ik een usb mp3 nu heb

maar ik zal van et weeekend ff voor jullie kijken

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

Verwijderd

tja, 64 is ook al nèt genoeg om 1 cd'tje op te zetten, leuk als ik een keertje ga hardlopen of, maar verder ook niet echt interessant...

maar ik baal gewoon dat ik 'm onder XP niet aan de praat krijg, heb geen zin om speciaal voor dat kreng wat ik af en toe gebruik helemaal 98 erop te laten staan...

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op dinsdag 12 maart 2002 20:19 schreef Nick het volgende:

[..]

Bepaalde versies kunnen wél, andere niét 64MB erbij. Je kunt het volgens mij zien aan de record-knop: als er een stip op zit, kan hij wél 64MB aan, als er geen rode stip op zit niet (of andersom... euuh... :P).
Volgens Mp3 man was het andersom.

Nog ff reageren op de rest:
Ik heb zelf 64mb en 32mb extra (ik heb een rode stip) en het werkt prima met XP, ik heb 1.1.1.1 maar als je ff zoekt bestaat er ook 1.1.1.2 volgens mij. En die werken nog beter met XP

Verwijderd

ik heb er ook een en op de site staat dat 1.0.7.0 de laatste is.

Yes, you can download the lastest version (1.0.7.0) of the jazPiper Desk from our website www.rfcd.com.sg/jazpiper.html or www.jazpiper.nl

maar ik zal ut eens proberen

tnx allemaal, ik zat er ook mee

Verwijderd

die goeie oude tijd:

The cost of memory cards depends on stock availability and demand, in October '99 roughly US$100 for a 32Mb - be sure to add local taxes.

:Y)

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-03 16:09

BaRF

bijna kerst

over goede oude tijd gesproken... }:O

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Pagina: 1