• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-03 06:31
ik heb hier dus een nokia 8850, maar dat ding is niet meer zo goed.
ik heb een maand geleden een nieuwe antenne er in laten zetten omdat ik steeds geen berijk had, nou alles werkte 2 weken goed.
toen begon me display heel vaag te doen, of je zag nix of de klok stond bijv. ergens in het midden.
en nu heb ik steeds weer geen berijk :(
ik gebruik nu even me oude tel want die nokia is echt slecht.
wat kan ik hier nou aan doen?
weer laten maken of een nieuwe telefoon kopen maar het liefst koop ik geen nieuwe.

• martijnn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:27
Als je geen garantie meer hebt, kan je beter een nieuwe kopen. Dat displaytje kan je natuurlijk vervangen, maar is eigenlijk gewoon het uitstellen van het probleem wat je hebt: hij is gaar.

Ik heb ongeveer het vergelijkbare gehad, en na vele reparatie's (zat nog wel in de garantie, maar nokia vertelde me dat het waterschade was, wat dus echt niet zo was, maar ja...) heb ik het ook opgegeven.

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
Displaytje is makkelijk zelf op te lossen en is een standaard ouderwetse nokia kwaal waar de 51xx en 61xx ook veel last van hadden.

Je kunt het uitvallende display oplossen door je 8850 open te schroeven en aan de bovenkant onder je kapje zeg maar een stukje karton te leggen wat je display aan de bovenkant aanduwt. Dan werkt je display weer helemaal goed.

Ik moet overigens zeggen dat de 8850 inderdaad niet de kwaliteit geeft die je mag verwachten bij een toestel van fl. 1500,- tenzij je alleen maar betaald voor het kleine toestel.

Ik heb mijn 8850 nu dik jaartje en meer dan 300 uur mee gebeld en hij is ook aardig opweg om te overlijden. Ik reken altijd een beetje op 300 uur en dan is een GSM versleten. Een Nokia althans en dat heb ik al met meerdere Nokia's meegemaakt.

o.a. 2110i, 6110, 8850.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Verwijderd

vandaar dat de afzet van nokia's ook zo hoog is. Je moet om de zoveel tijd een nieuwe telefoon kopen :D :+

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-03 06:31
nou van dat display zal ik dan wel even proberen, maar dat van die antene begrijp ik echt geen reed van die is net nieuw en nu weer stuk :(

word dan toch maar een nieuwe tel kopen dan, die 8850 is echt slecht voor zoveel geld echt zwak van nokia.