Van een oud moederbord kan ik vier 1/8" -stereo connectors halen en 2 usb-connectors. Nou leek me het een leuk ( en een klein beetje nuttig idee) om hier een front USB/audio kaartje van te maken. Op mijn Asus A7V moederbord zit een connector voor een USB uitbreidingskaart. Deze heb ik niet, maar in de manual stelt het volgens mij niks meer voor dan een stel lijntjes op een printplaat en een condensator/andersoortig component per aansluiting. Iemand enig idee wat voor component dit is en of een leek dit in elkaar kan flatsen.
Verwijderd
Sorry ik kan je hiermee niet helpen, kom alleen maar even zeuren.. 
Als je je topictitel in het vervolg wat duidelijker maakt heb je een grotere kans om geholpen te worden.
bv:
zoek layout ASUS USB printje
Als je je topictitel in het vervolg wat duidelijker maakt heb je een grotere kans om geholpen te worden.
bv:
zoek layout ASUS USB printje
Verwijderd
zo'n uitbreidingskaartje kan je beter kant en klaar gebruiken hoef je ook niet met condensatortjes te kloten
als je me ff een mailtje stuurt heb ik wel zo'n kaarttje voor je 
www.geocities.com/super_scudo
www.geocities.com/super_scudo
Ik heb ontdekt dat klooien met hardware mijn nieuwe technisch lego is. Het hoeft absoluut niet de makkelijkste weg of zelfs de beste weg te zijn om iets voor mekaar te krijgen als ik maar uren kan kloten en verbaast van me zelf ben als het werkt. Het nut van front audio en USB is beperkt. Ik ben best bereid om achter mijn kast te duiken. Maar ik zie mogelijkheden voor gekloot, waar ik makkelijk het nut van kan rechtvaardigen. Het kopen van een standaard oplossing.... is sneller, beter en effectiever... maar te saai dus.
btw het topic wil ik best veranderen als ik wist hoe dat moest. In de FAQ vind ik geen antwoord.
btw het topic wil ik best veranderen als ik wist hoe dat moest. In de FAQ vind ik geen antwoord.
Verwijderd
stoute usertjes ff topic openen.Op maandag 10 december 2001 23:07 schreef Fr3d het volgende:
Ik heb ontdekt dat klooien met hardware mijn nieuwe technisch lego is. Het hoeft absoluut niet de makkelijkste weg of zelfs de beste weg te zijn om iets voor mekaar te krijgen als ik maar uren kan kloten en verbaast van me zelf ben als het werkt. Het nut van front audio en USB is beperkt. Ik ben best bereid om achter mijn kast te duiken. Maar ik zie mogelijkheden voor gekloot, waar ik makkelijk het nut van kan rechtvaardigen. Het kopen van een standaard oplossing.... is sneller, beter en effectiever... maar te saai dus.
Of een modje aanspreken ff.
Dat gaat via ICQ of MSN:
Phreak:
MSN; geen id
[off-topic]
JordyB wat een irritant grote signature heb jij zeg, is dat nou echt nodig???
[/off-topic]
JordyB wat een irritant grote signature heb jij zeg, is dat nou echt nodig???
[/off-topic]
Pagina: 1