Toon posts:

RatPad of Everglide???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen, al lange tijd aan een groot fan van tweakers.net, maar nu was het toch écht nodig m me te registreren...
Ik ben een hardcore gamer en sta op het punt om een goeie muismat te kopen...
Nu heb ik de volgende opties:
- Everglide (www.everglide.com)
- RatPad (www.ratpadz.com)

Heeft iemand van jullie een idee welke optie het best voor mij is?

BTW: Ik heb een Optical muis, merk Chic(al sla je me dood).

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:49
als hardcore gamer kun je misschien eerst beter een fatsoenlijke muis kopen, denk aan de raz0r b00mslang (2000) dpi, dat lijkt me een betere investering

Verwijderd

Topicstarter
Zou ik wel willen, maar dan mag jij me vertellen waar ze die nog verkopen...
Bedrijf wat die dingen maakt(krono ofzo?) is kort geleden failliet gegaan en overgenomen.............

Verwijderd

Op maandag 10 december 2001 21:37 schreef HeROiC het volgende:
Zou ik wel willen, maar dan mag jij me vertellen waar ze die nog verkopen...
Bedrijf wat die dingen maakt(krono ofzo?) is kort geleden failliet gegaan en overgenomen.............
Check de Pricewatch van tweakers.net. Kijk bij muizen, Razer Boomslang 200 -> Voilà. 169 gulden ofzo. Bij Nederlandse bedrijven. :)

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

Je mag mijn 2000 dpi Razor Boomslag overkopen voor 100 piek. Kort gebruikt, want ik kan er niet aan wennen. (mail me : selachii@xcl-clan.com)

Ik zou voor de everglide gaan. Ratpad is nu trouwens bezig met een nieuwere dunnere versie...het komende half jaar gaat deze nog niet verschijnen. Everglide heeft ook meer keuze qua vormen en kleuren. Volgens mij zijn de everglides ook beter beschikbaar en dus goedkoper.

...gamen blijft leuk...

Verwijderd

Ik weet niet of je al eens naar de sUrface1030 muismatten gekeken heb, deze vind ik zelf beter dan de everglide's
Ze zijn wel gewoon via de duitse everglide website te vekrijgen.

http://www.func.net/
Pagina: 1