Meestal los ik de problemen zelf op, maar in dit geval heb ik het opgegeven.
Het probleem is namelijk dat in mijn PC, de 3 PCI sloten, samen 1 irq delen.
Niet echt een iets nieuws of schokkends, maar aangezien ik veel Ghost Recon speel (3D Shooter) die steeds vastzit (Spontane Reboots) krijg ik het idee dat het ligt aan Irq Sharing.
Mijn Audigy, netwerkkaart en grafische kaart delen allen 1 irq, waar ik ook de kaarten plaats of hoe ik ook mijn bios instelling instel, niks werkt.
Of ze zitten alle op 3-5-7-10-11
Mijn com's staan uit Lpt's staan uit.
Alle adviezen opgevolgd op de bekende site van Paul.
Nada.
Het meeste in mijn pc draait stabiel, spelen als grafische programma's, behalve Ghost recon.
Ik heb diverse drivers geprobeert voor mijn video-kaart-bios geupdate en eerdere versies geprobeert.
FAQ's gelezen over het spel en IRQ-sharing, ook bijna alle topics hier gelezen over Irq-sharing.
PC gegevens: Abit Kt7a (266) 1200Mhz (Stevige cooler) 49 graden idle - 512 corsair cas2 (Fast) - Geforce2 GTS 32 ddr - 2x 100 GB 8mb cache - SB Audigy - 3com 10/100 TX - Plex 161040 - 300w aopen - Win XP Pro NL - 4in1 4.35 met via patch icm 23.11 - Goed geaard.
Ik heb praktisch elke patch geprobeerd die er bestaat.
ACPI heeft volgens mij ook grote nadelen.
Hoe kan ik zorgen ze aparte irq's krijgen?
Liggen de vastlopers nou aan GR of aan mijn configuratie?
Graag hulp
(mocht ik iets vergeten neer te zetten - just ask)
Het probleem is namelijk dat in mijn PC, de 3 PCI sloten, samen 1 irq delen.
Niet echt een iets nieuws of schokkends, maar aangezien ik veel Ghost Recon speel (3D Shooter) die steeds vastzit (Spontane Reboots) krijg ik het idee dat het ligt aan Irq Sharing.
Mijn Audigy, netwerkkaart en grafische kaart delen allen 1 irq, waar ik ook de kaarten plaats of hoe ik ook mijn bios instelling instel, niks werkt.
Of ze zitten alle op 3-5-7-10-11
Mijn com's staan uit Lpt's staan uit.
Alle adviezen opgevolgd op de bekende site van Paul.
Nada.
Het meeste in mijn pc draait stabiel, spelen als grafische programma's, behalve Ghost recon.
Ik heb diverse drivers geprobeert voor mijn video-kaart-bios geupdate en eerdere versies geprobeert.
FAQ's gelezen over het spel en IRQ-sharing, ook bijna alle topics hier gelezen over Irq-sharing.
PC gegevens: Abit Kt7a (266) 1200Mhz (Stevige cooler) 49 graden idle - 512 corsair cas2 (Fast) - Geforce2 GTS 32 ddr - 2x 100 GB 8mb cache - SB Audigy - 3com 10/100 TX - Plex 161040 - 300w aopen - Win XP Pro NL - 4in1 4.35 met via patch icm 23.11 - Goed geaard.
Ik heb praktisch elke patch geprobeerd die er bestaat.
ACPI heeft volgens mij ook grote nadelen.
Hoe kan ik zorgen ze aparte irq's krijgen?
Liggen de vastlopers nou aan GR of aan mijn configuratie?
Graag hulp
(mocht ik iets vergeten neer te zetten - just ask)
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."