They made me do it.
Op maandag 10 december 2001 21:17 schreef WaarAnders het volgende:
tnx
Sinds een paar dagen geloof ik. Het is niet gewoon een leukigheidje, maar kan errug handig zijn bij het uitvoeren van optimalisaties en het opsporen van pagina's die (veel te) lang duren om op te bouwen en daardoor de performance van de servers naar beneden trekken.Op maandag 10 december 2001 21:14 schreef Smoothy_ het volgende:
Sinds wanneer is dit en waarom? Gewoon een leukigheidje?
Professioneel Hyves-weigeraar
Ik wil het wel weghalen als het irritant is
.
Het is [voor mij] erg handig om te zien hoe lang het duurt om een pagina te parsen. Zo heb ik al wat indexes kunnen verbeteren voor Vraag&Aanbod wat weer een 50-100 ms scheelde
.
De meerste traagheid zit 'm op dit moment in de search engine en de reakties. Dat laatste komt omdat InnoDB om eof reden een performance penalty heeft bij het gebruik van ORDER BY, en omdat er voor elke subthread een nieuwe query wordt afgevuurd. Ik heb twee weken geleden een testje gemaakt waarmee een thread mbv van één query wordt binnengehangeld. De parsetime is 0,761 sec (nog zonder modboxen e.d.) terwijl dat nu meer dan 0,375 sec is. Ik ben ook bezig met een nieuwe search.
Het is [voor mij] erg handig om te zien hoe lang het duurt om een pagina te parsen. Zo heb ik al wat indexes kunnen verbeteren voor Vraag&Aanbod wat weer een 50-100 ms scheelde
De meerste traagheid zit 'm op dit moment in de search engine en de reakties. Dat laatste komt omdat InnoDB om eof reden een performance penalty heeft bij het gebruik van ORDER BY, en omdat er voor elke subthread een nieuwe query wordt afgevuurd. Ik heb twee weken geleden een testje gemaakt waarmee een thread mbv van één query wordt binnengehangeld. De parsetime is 0,761 sec (nog zonder modboxen e.d.) terwijl dat nu meer dan 0,375 sec is. Ik ben ook bezig met een nieuwe search.
Neehj, niet weghalen! is tof! leuke gadget! houwe zo!Op maandag 10 december 2001 22:13 schreef Femme het volgende:
Ik wil het wel weghalen als het irritant is.
Is dat hobbie(..)Ik heb twee weken geleden een testje gemaakt waarmee een thread mbv van één query wordt binnengehangeld. De parsetime is 0,0761 sec (nog zonder modboxen e.d.) terwijl dat nu meer dan 0,375 sec is. Ik ben ook bezig met een nieuwe search.
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
zou je wel willen weten heOp maandag 10 december 2001 21:44 schreef Wouter Tinus het volgende:
[..]
1 tip, het heeft met irc te maken
Pagina: 1