Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Ik heb namelijk precies hetzelfde, maar dan onder andere spellen; Deus EX en Halflife (de stemmen van bepaalde characters kraken..
Heb jij toevallig ook een SBlive 5.1 player (of een platinum ofzow)? Ik hoop dat er inderdaad een oplossing voor is.
thx in advance.
" Play the violent strings of my symphony "
Yep, dezelfde. Ik heb dus een hoop gekraak in het spel zelf maar niet in de filmpjes ofzow.Op maandag 10 december 2001 21:00 schreef Symphony-X het volgende:
Hmm... ik wilde net zelf een topic openen, toen ik dit ineens zag
Ik heb namelijk precies hetzelfde, maar dan onder andere spellen; Deus EX en Halflife (de stemmen van bepaalde characters kraken..). Het geluid (en dan vooral de SFX kraakt als een tiet.
Heb jij toevallig ook een SBlive 5.1 player (of een platinum ofzow)? Ik hoop dat er inderdaad een oplossing voor is.
thx in advance.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Verwijderd
Je zou sblive.com eens in de gaten kunnen houden voor driverupdates en in het ergste geval een keer op zoek gaan naar een nieuwe soundcard.
groeten sten
Iemand een id?
Verwijderd
Abit ka7
abit kt7,
en volgens mij nog wel een paar...
en met win xp of met w2k, andere win versies doen het wel goed. bekend sblive probleem icm moederbord...
wel vreemd omdat mijn Terratec 5.1 in windows hetzelfde doet (mp3) maar spellen wel goed..
Teteringen
Verwijderd
ik zal het ff opzoeken, maar het is wel duidelijk dat xp veel problemen geef met geluidskaarten!
Verwijderd
Dus schuifje dus op stand "Standard acceleration" zetten en gaan met die banaan! (En in winamp de output op DirectSound zetten)
zie stond al wel op de GoT onder sblive grote problemen form!
wowy.. een mogelijke oplossing voor een winXP probleemOp dinsdag 11 december 2001 13:54 schreef -_SuPeRiOr_- het volgende:
Een tijdje terug was er het probleem dat je krakend geluid had met sblive en WinXP (ik merkte het bij UT) en dan moest je bij control panel->sounds and audio devices->tabje audio->advanced van sound playback->tabje performance het schuifje van hardware acceleration 2 naar links doen (dus op de stand "Basic acceleration)). Dan werkt het niet met 4 boxen heb ik uitgevonden. Als ik hem op stand "Standard acceleration" zet, dan wel! Ik vermoed dat veel mensen dit ook hebben gedaan, waardoor ze nu niet alle boxen kunnen benutten.
Dus schuifje dus op stand "Standard acceleration" zetten en gaan met die banaan! (En in winamp de output op DirectSound zetten)
ps. ik heb trouwens een MSI k7T turbo mobo
Been there, done it and still having problemsOp dinsdag 11 december 2001 13:54 schreef -_SuPeRiOr_- het volgende:
Een tijdje terug was er het probleem dat je krakend geluid had met sblive en WinXP (ik merkte het bij UT) en dan moest je bij control panel->sounds and audio devices->tabje audio->advanced van sound playback->tabje performance het schuifje van hardware acceleration 2 naar links doen (dus op de stand "Basic acceleration)). Dan werkt het niet met 4 boxen heb ik uitgevonden. Als ik hem op stand "Standard acceleration" zet, dan wel! Ik vermoed dat veel mensen dit ook hebben gedaan, waardoor ze nu niet alle boxen kunnen benutten.
iemand nog andere briljante ingevingen?
....
Verwijderd
misschien maar een andere soundblaster kopen dan
nee joh, gewoon ff wachten op verdere driver-updates..Op woensdag 12 december 2001 02:02 schreef dune3002 het volgende:
heb ut ook geprobeert niet gelukt nogsteeds zelfde.
misschien maar een andere soundblaster kopen dan
Waar zitten die lui van Creative? Dan kan ik ze een schop onder hun kont verkopen. Dit weekend ga ik w2k en xp naast elkaar installeren. Ik hoop dat ie het dan doet maar dit is natuurlijk niet de ideale methodeOp woensdag 12 december 2001 19:23 schreef Symphony-X het volgende:
nee joh, gewoon ff wachten op verdere driver-updates..
Nee sorryOp dinsdag 11 december 2001 22:37 schreef Symphony-X het volgende:
k*t... hiero werkt ut ook voor geen sn*rs
iemand nog andere briljante ingevingen?
....
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Yep! And still having problemsOp woensdag 12 december 2001 20:41 schreef Ferdo het volgende:
Hier al gekeken?: [topic=288637/1/50] .
W2k geïnstalleerd en het probleem is opgelost. Nu ff wachten totdat er volledig werkende drivers zijnOp woensdag 12 december 2001 20:34 schreef Chevy454 het volgende:
Waar zitten die lui van Creative? Dan kan ik ze een schop onder hun kont verkopen. Dit weekend ga ik w2k en xp naast elkaar installeren. Ik hoop dat ie het dan doet maar dit is natuurlijk niet de ideale methodeKost enkel maar ruimte