XP + SBLIVE + Commandos II = kraak

Pagina: 1
Acties:

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ja mensen,

heb ik nu eindelijk Commandos II gekocht krijg ik in het hoofdmenu en in het spel een mooi gekraak. Ik heb de laatste drivers voor mijn geluidskaart (Sblive 5.1) en mijn videokaart (Enmic HS GeForce2mx200 :r ) geïnstalleerd en het blijft kraken. Het ligt niet aan het spel want ik heb het op mijn oude computer draaien. Iemand een ID? Dit is echt wel kl&te, op mijn celly werkt het traag. Ik heb ook de search gebruikt maar ik kon geen concrete dingen vinden.

Configuratie
AMD Tbird 1.4GHz
ECS K7S5A
512MB RAM
Level One NIC
SBlive 5.1
Enmic GeForce2mx200 :r
Windows XP pro

Kan ik het oplossen door gebruik te maken van de onboardgeluidskaart :?

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-04 12:19
Hmm... ik wilde net zelf een topic openen, toen ik dit ineens zag :)

Ik heb namelijk precies hetzelfde, maar dan onder andere spellen; Deus EX en Halflife (de stemmen van bepaalde characters kraken.. :? ). Het geluid (en dan vooral de SFX kraakt als een tiet.

Heb jij toevallig ook een SBlive 5.1 player (of een platinum ofzow)? Ik hoop dat er inderdaad een oplossing voor is.

thx in advance.

" Play the violent strings of my symphony "

• Chevy454
  • Niet online
Op maandag 10 december 2001 21:00 schreef Symphony-X het volgende:
Hmm... ik wilde net zelf een topic openen, toen ik dit ineens zag :)

Ik heb namelijk precies hetzelfde, maar dan onder andere spellen; Deus EX en Halflife (de stemmen van bepaalde characters kraken.. :? ). Het geluid (en dan vooral de SFX kraakt als een tiet.

Heb jij toevallig ook een SBlive 5.1 player (of een platinum ofzow)? Ik hoop dat er inderdaad een oplossing voor is.

thx in advance.
Yep, dezelfde. Ik heb dus een hoop gekraak in het spel zelf maar niet in de filmpjes ofzow.

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Verwijderd

heb ut zelfde probleem met de platium versie weet iemand waardoor het kan komen ?

Verwijderd

Ik heb hier eens iets over gehoord. Heeft volgens mij te maken met het feit dat er nog maar weinig soundcards zijn die perfect onder XP draaien.
Je zou sblive.com eens in de gaten kunnen houden voor driverupdates en in het ergste geval een keer op zoek gaan naar een nieuwe soundcard.

groeten sten

• Chevy454
  • Niet online
Onboard sound brengt geen soelaas :(
Iemand een id?

Verwijderd

Heeft met je moederbord te maken. Bepaalde AMD moederborden hebben hier last mee.

Abit ka7
abit kt7,

en volgens mij nog wel een paar...

en met win xp of met w2k, andere win versies doen het wel goed. bekend sblive probleem icm moederbord...
wel vreemd omdat mijn Terratec 5.1 in windows hetzelfde doet (mp3) maar spellen wel goed..

• Arie26
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-08 14:50
Ik heb het zelfde probleem met de spellen harry potter en UT onder XP maar als ik opnieuw opstart en dan gelijk het spel opstart is er nixs aan de hand, maar doe ik eerste iets andes dan kraakt bij van alles

Teteringen

Verwijderd

er is al wel een oplossing voor dit probleem!

ik zal het ff opzoeken, maar het is wel duidelijk dat xp veel problemen geef met geluidskaarten! ;(

Verwijderd

Een tijdje terug was er het probleem dat je krakend geluid had met sblive en WinXP (ik merkte het bij UT) en dan moest je bij control panel->sounds and audio devices->tabje audio->advanced van sound playback->tabje performance het schuifje van hardware acceleration 2 naar links doen (dus op de stand "Basic acceleration)). Dan werkt het niet met 4 boxen heb ik uitgevonden. Als ik hem op stand "Standard acceleration" zet, dan wel! Ik vermoed dat veel mensen dit ook hebben gedaan, waardoor ze nu niet alle boxen kunnen benutten.

Dus schuifje dus op stand "Standard acceleration" zetten en gaan met die banaan! (En in winamp de output op DirectSound zetten) :)

zie stond al wel op de GoT onder sblive grote problemen form!

• Symphony-X
Op dinsdag 11 december 2001 13:54 schreef -_SuPeRiOr_- het volgende:
Een tijdje terug was er het probleem dat je krakend geluid had met sblive en WinXP (ik merkte het bij UT) en dan moest je bij control panel->sounds and audio devices->tabje audio->advanced van sound playback->tabje performance het schuifje van hardware acceleration 2 naar links doen (dus op de stand "Basic acceleration)). Dan werkt het niet met 4 boxen heb ik uitgevonden. Als ik hem op stand "Standard acceleration" zet, dan wel! Ik vermoed dat veel mensen dit ook hebben gedaan, waardoor ze nu niet alle boxen kunnen benutten.

Dus schuifje dus op stand "Standard acceleration" zetten en gaan met die banaan! (En in winamp de output op DirectSound zetten) :)

wowy.. een mogelijke oplossing voor een winXP probleem :) Ik zal es check of ut werkt; thx in ieder geval :Y)

ps. ik heb trouwens een MSI k7T turbo mobo

• Chevy454
  • Niet online
Op dinsdag 11 december 2001 13:54 schreef -_SuPeRiOr_- het volgende:

Been there, done it and still having problems :(

Verwijderd

damn das balen, we zoeken ff verder.....

• Symphony-X
k*t... hiero werkt ut ook voor geen sn*rs :(

iemand nog andere briljante ingevingen?

.... ;(

Verwijderd

heb ut ook geprobeert niet gelukt nogsteeds zelfde.

misschien maar een andere soundblaster kopen dan :(

• Symphony-X
Op woensdag 12 december 2001 02:02 schreef dune3002 het volgende:
heb ut ook geprobeert niet gelukt nogsteeds zelfde.

misschien maar een andere soundblaster kopen dan :(
nee joh, gewoon ff wachten op verdere driver-updates.. :D

• Chevy454
  • Niet online
Op woensdag 12 december 2001 19:23 schreef Symphony-X het volgende:
nee joh, gewoon ff wachten op verdere driver-updates.. :D
Waar zitten die lui van Creative? Dan kan ik ze een schop onder hun kont verkopen. Dit weekend ga ik w2k en xp naast elkaar installeren. Ik hoop dat ie het dan doet maar dit is natuurlijk niet de ideale methode :( Kost enkel maar ruimte :(

• arnoman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-08 14:29
Op dinsdag 11 december 2001 22:37 schreef Symphony-X het volgende:
k*t... hiero werkt ut ook voor geen sn*rs :(

iemand nog andere briljante ingevingen?

.... ;(
Nee sorry :')

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Hier al gekeken?: [topic=288637/1/50] .

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

• Chevy454
  • Niet online
Op woensdag 12 december 2001 20:41 schreef Ferdo het volgende:
Hier al gekeken?: [topic=288637/1/50] .
Yep! And still having problems :(

• Chevy454
  • Niet online
Op woensdag 12 december 2001 20:34 schreef Chevy454 het volgende:
Waar zitten die lui van Creative? Dan kan ik ze een schop onder hun kont verkopen. Dit weekend ga ik w2k en xp naast elkaar installeren. Ik hoop dat ie het dan doet maar dit is natuurlijk niet de ideale methode :( Kost enkel maar ruimte :(
W2k geïnstalleerd en het probleem is opgelost. Nu ff wachten totdat er volledig werkende drivers zijn :(

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
jezus gebruik de search es wat beter, ik heb et 2x ergens gezegd. je moet de latency's van je live wat omhoog gooien, in bios en/of in het spel zelf. commandos2 speel ik niet maar bij ut: console: preferences
Pagina: 1