[WC] + [MINI CM] Eindelijk pics. (50kb)

Pagina: 1
Acties:

• Sinlath
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-03 18:20
eindelijk heb ik mijn camera terug en kan ik pics maken.
ze zijn wat crappy maartoch.

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/d.strijder/pomp-buiten-aan.gif

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/d.strijder/kast-dicht.gif

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/d.strijder/close-cpu.gif

wat achtergrond info:

Het reservoir is gemaakt van 8mm plexiglas, de slang aansluitingenzijn gemonteerd met montagekit.
het plexiglas is eerst gelijmd, daarna goed vastgemaaktmet alu hoeklijntjes met 4mm bouten.
Echter toen een van mijn slangaansluitingen is gaan lekken het ik het maar even vastgezet met stage-tape (ook wel bekend als duck(t?)tape) dit moet dus overnieuw.
Het idee is om mijn volgende reservoir van polyesther/epoxy combinatie te maken, dat is een stuk steviger.

De slangen,danger-den maze 1 en Black-ice zijn van de oc-shop.

De pomp is een Sicce Idra (1300L/U) en gekocht bij een lokale dierenwinkel.

De xtreem stille Panaflo 120mm fans zijn via een inkoopactie gekocht (bedankt lampje)

de kast is de welbekende Chieftec/antec Servertower, incombo met een enermax 350 (tweakshop).

het volgende gaat nog gebeuren:

* er komt een groter rad in, hoogstwaarschijnlijk de black-ice II, dus zal het reservoirhoudertje verplaatst worden naar de achterwand.
* De kast word gespoten in Metallic Paars.
* Window etch-je (dank je demoniac, ik moet het alleen nog ontvangen :) )
* LCD Inbouwen (4X20)
* Peltier Voeding (met pelt uiteraard)

maargoed, tegen de tijd dat dat allemaal klaar is dan is het zomer 2002.

Suggesties??

edit:

pics aangepast, zo beter?
hrrmmmzz chello te traag.

Sinlath | Opinions may contain latency

Verwijderd

De pics zijn te klein qua omvang om ze goed te kunnen zien, en ze openen een beetje langzaam, maar van wat ik uit je verhaaltje opmaak is het mooi geworden :)

• MADG0BLIN
  • Laatst online: 14-05 20:54
Zo te zien is het wel mooi, maar kan je niet wat betere pics posten?

Verwijderd

Zie ik daar een Dragon case?? Hij is vet. Ik ben benieuwd of je inderdaad nog meer pics hebt.

Voor de rest ziet het er netjes uit

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:50

jjwa

CZ3 tentmuis

kan je misschien een pic maken zonder flitsen en een pic zonder flitser en met de lamp in de kamer uit en het liefst gordijn erbij dicht?
klinkt wat gek, maar het gaat mij ff om het effect van die CCFL op het geheel en met die gaatjes aan de rechterkant van je zijpaneel

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Wat is het nut van het reservoir, je hebt je pomp er niet in, alles wat er kan gebeuren is dat er meer vuil in je water word opgenomen zo, of heb je het omdat je meer water in je systeem wou ofzo??

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

• Loque
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-07-2023

Loque

^^^^^

Op maandag 10 december 2001 21:50 schreef jjwa het volgende:
kan je misschien een pic maken zonder flitsen en een pic zonder flitser en met de lamp in de kamer uit en het liefst gordijn erbij dicht?
klinkt wat gek, maar het gaat mij ff om het effect van die CCFL op het geheel en met die gaatjes aan de rechterkant van je zijpaneel
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar :D

I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

topicstarter, mogen wij nog wat plaatjes van u?

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-04 21:40

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Zeer Zeer Zeer wreed gemaakt, dat raam is btw ook een topper ;)

maar wat ik me nu af vraag he?

hoe gaat het nou op een lan, met water cooling neem je dan ook een bak met water mee?? :))

hehe

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Op woensdag 12 december 2001 20:20 schreef DAMAGE het volgende:
Zeer Zeer Zeer wreed gemaakt, dat raam is btw ook een topper ;)

maar wat ik me nu af vraag he?

hoe gaat het nou op een lan, met water cooling neem je dan ook een bak met water mee?? :))

hehe
ik neem aan van wel, want ik zie hier geen lompe emmers en dergelijke omheen staan dus als hij alle slangen enzo goed vast heeft gemaakt kan dat volgens mij prima!

• Sinlath
  • Laatst online: 06-03 18:20
hmm ok zal morgen even wat plaatjes maken zonder tegenlicht en flits.

hoe ik dat doe naar een LAN.

SIM-PEL.. niet dus.
De kast is een chieftec Servertower, weegt 18KG LEEG, met de rest van de meuk erin weegt ie zekers 22 kilo.

das niet te doen naar een lan.
Tevens zit het dekseltje van het "expansievat" aan 3 kanten los, zodat ik het altijd kan bijvullen.

als het lukt schiet ik morgen even wat plaatjes zonder flits/tegenlicht.

Sinlath | Opinions may contain latency

• irmscher
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-05-2025
mij addtronics weegt nu in totaal 19kg, ook met waterkoeling.
zonder reservoir. dat heeft geen nut zo. duurt alleen niets langer voordat je water op temperatuur komt.
ik heb de kast al naar meerdere lan-parties gehad, en gaat super. (ik durf hem alleen niet plat op mij achterbank te leggen door vul/ontluchting-slang die bovenin kast ligt en waarvan ik niet 100% zeker weet of die goed afdicht
Pagina: 1