eindelijk heb ik mijn camera terug en kan ik pics maken.
ze zijn wat crappy maartoch.

wat achtergrond info:
Het reservoir is gemaakt van 8mm plexiglas, de slang aansluitingenzijn gemonteerd met montagekit.
het plexiglas is eerst gelijmd, daarna goed vastgemaaktmet alu hoeklijntjes met 4mm bouten.
Echter toen een van mijn slangaansluitingen is gaan lekken het ik het maar even vastgezet met stage-tape (ook wel bekend als duck(t?)tape) dit moet dus overnieuw.
Het idee is om mijn volgende reservoir van polyesther/epoxy combinatie te maken, dat is een stuk steviger.
De slangen,danger-den maze 1 en Black-ice zijn van de oc-shop.
De pomp is een Sicce Idra (1300L/U) en gekocht bij een lokale dierenwinkel.
De xtreem stille Panaflo 120mm fans zijn via een inkoopactie gekocht (bedankt lampje)
de kast is de welbekende Chieftec/antec Servertower, incombo met een enermax 350 (tweakshop).
het volgende gaat nog gebeuren:
* er komt een groter rad in, hoogstwaarschijnlijk de black-ice II, dus zal het reservoirhoudertje verplaatst worden naar de achterwand.
* De kast word gespoten in Metallic Paars.
* Window etch-je (dank je demoniac, ik moet het alleen nog ontvangen
)
* LCD Inbouwen (4X20)
* Peltier Voeding (met pelt uiteraard)
maargoed, tegen de tijd dat dat allemaal klaar is dan is het zomer 2002.
Suggesties??
ze zijn wat crappy maartoch.

wat achtergrond info:
Het reservoir is gemaakt van 8mm plexiglas, de slang aansluitingenzijn gemonteerd met montagekit.
het plexiglas is eerst gelijmd, daarna goed vastgemaaktmet alu hoeklijntjes met 4mm bouten.
Echter toen een van mijn slangaansluitingen is gaan lekken het ik het maar even vastgezet met stage-tape (ook wel bekend als duck(t?)tape) dit moet dus overnieuw.
Het idee is om mijn volgende reservoir van polyesther/epoxy combinatie te maken, dat is een stuk steviger.
De slangen,danger-den maze 1 en Black-ice zijn van de oc-shop.
De pomp is een Sicce Idra (1300L/U) en gekocht bij een lokale dierenwinkel.
De xtreem stille Panaflo 120mm fans zijn via een inkoopactie gekocht (bedankt lampje)
de kast is de welbekende Chieftec/antec Servertower, incombo met een enermax 350 (tweakshop).
het volgende gaat nog gebeuren:
* er komt een groter rad in, hoogstwaarschijnlijk de black-ice II, dus zal het reservoirhoudertje verplaatst worden naar de achterwand.
* De kast word gespoten in Metallic Paars.
* Window etch-je (dank je demoniac, ik moet het alleen nog ontvangen
* LCD Inbouwen (4X20)
* Peltier Voeding (met pelt uiteraard)
maargoed, tegen de tijd dat dat allemaal klaar is dan is het zomer 2002.
Suggesties??
edit:
pics aangepast, zo beter?
hrrmmmzz chello te traag.
pics aangepast, zo beter?
hrrmmmzz chello te traag.
Sinlath | Opinions may contain latency