Toon posts:

sony e200 overclocken?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik heb een sony e200 monitor en ik vroeg me af of het heel slecht is voor de monitor als ik hem bij 1280x1024 op 85hz zet? de specs wijzen erop dat hij maar 1280x1024 op 75hz kan pakken maar met xp en een geforce was de 85hz optie ook mogelijk. heeft iemand hier een antwoord op? alvast bedankt!

Verwijderd

OP zich is het iets hoger zetten van je monitor niet gelijk gevaarlijk. Op zich is je monitor gemaakt voor een bepaalde resolutie ontworpen. Je kan em inderdaad wel evt hoger zetten, maar het kan zijn dat je performance qua beeldkwaliteit iets afneemt.

Op zich zou ik er niet over twijfelen en die monitor direct op 85Hz als windows het toe laat EN het werk.

Verwijderd

ik zou het niet aanraden om je monitor in te stellen boven de aanbevolen refresh zate. 'k heb zelf zo een monitortje opgeblazen.

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:05
Op maandag 10 december 2001 21:23 schreef carnman het volgende:
ik zou het niet aanraden om je monitor in te stellen boven de aanbevolen refresh zate. 'k heb zelf zo een monitortje opgeblazen.
nix van aantrekken (sorry voor de uitspraak carnman)! ik ken iemand die nog een oude monitor heeft van max 70 Hz, maar die nu op volle toeren op 85 draait! zonder problemen

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
gewoon erop zetten. als het niet werkt zie je dat direct en zet je gewoon je monitor uit. pc resetten in veilige modus, op standaart waarden zetten & try again.
als het geen waardeloos beeld geeft kan het gewoon.