Catch a smile out there!
vul maar in bij de shop survey!
positief nieuws is alijd goed
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
inderdaad
bij mij hebben ze m destijds gelijk getest, toen er een hoop bad sectors op zaten.
bij mij hebben ze m destijds gelijk getest, toen er een hoop bad sectors op zaten.
done.Op maandag 10 december 2001 20:37 schreef Super_ik het volgende:
vul maar in bij de shop survey!
Catch a smile out there!
Klopt, niets dan lof over die lui
ik kom daar laatst met een oude hdd cooler, ik zeg: hij maakt me te veel lawaai. ze sluiten 'm aan en zeggen: ja, dat klopt.
ik krijg direct zo'n nieuwe mee, zo'n blauwe(kleurt mooi bij men vid.)
ik kom daar laatst met een oude hdd cooler, ik zeg: hij maakt me te veel lawaai. ze sluiten 'm aan en zeggen: ja, dat klopt.
ik krijg direct zo'n nieuwe mee, zo'n blauwe(kleurt mooi bij men vid.)
Verwijderd
De winkel in groningen is imo idd best OK.
Die jongens weten best waar ze mee bezig zijn, tot op zekere hoogte..
kwam er ooit met een athlon bord wat kapot was, hij de CPU eraf, "ja dat is wel _erg_ weinig koelpasta"
Heb 'm proberen uit te leggen dat koelpasta alleen is om oneffenheden in cpu/koeler op te vullen, niet om er een laag tussen te smeren. Hij vond dat niet acceptabel maar aangezien dit niets met het defecte bord te maken had kreeg ik een nieuwe mee.
Die jongens weten best waar ze mee bezig zijn, tot op zekere hoogte..
kwam er ooit met een athlon bord wat kapot was, hij de CPU eraf, "ja dat is wel _erg_ weinig koelpasta"
Heb 'm proberen uit te leggen dat koelpasta alleen is om oneffenheden in cpu/koeler op te vullen, niet om er een laag tussen te smeren. Hij vond dat niet acceptabel maar aangezien dit niets met het defecte bord te maken had kreeg ik een nieuwe mee.
Norrod groningen is zeker een goede winkel, ik heb bijna men hele systeem er weg
een tijdje geleden is men asus v7700 doorgebrand omdat men broertje de waterpomp niet aan had gezet, ik heb toen de originele koeler er weer op gebracht en ben er mee naar norrod terug gegaan enne heb toen een v7700 met tv-out weer terug gekregen
een tijdje geleden is men asus v7700 doorgebrand omdat men broertje de waterpomp niet aan had gezet, ik heb toen de originele koeler er weer op gebracht en ben er mee naar norrod terug gegaan enne heb toen een v7700 met tv-out weer terug gekregen
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
dit is gewoon genaai sorry hoorOp maandag 10 december 2001 22:03 schreef TLRnZ het volgende:
Norrod groningen is zeker een goede winkel, ik heb bijna men hele systeem er weg
Jupz.. en dan maar zeiken als winkels in ene moeilijk gaan doen.. hoe dom kun je zijnOp dinsdag 11 december 2001 09:41 schreef clvy82 het volgende:
[..]
dit is gewoon genaai sorry hoor
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E20 - energieprijzen, economische vluchtelingen (Dubai) en tax op vermogen.
Verwijderd
idd als 100 mensen dit achter elkaar doen gaan ze bij nr 101 echt wel zeiken... leuk als jij dat net bentOp dinsdag 11 december 2001 09:43 schreef nigelator het volgende:
[..]
Jupz.. en dan maar zeiken als winkels in ene moeilijk gaan doen.. hoe dom kun je zijn
Dat noem ik 'dood-door-schuld' en de norrod is gek dat ze je een nieuwe kaart meegegeven hebbenOp maandag 10 december 2001 22:03 schreef TLRnZ het volgende:
Catch a smile out there!
dat is inderdaad oplichterij
maar om ff terug te gaan naar het topic
ik kocht dus gister een 40 gb maxtor schijfje, sluit het ding aan en ...........nix dus
terug gegaan en ja hoor ik kreeg gelijk een nieuwe mee
maar om ff terug te gaan naar het topic
ik kocht dus gister een 40 gb maxtor schijfje, sluit het ding aan en ...........nix dus
terug gegaan en ja hoor ik kreeg gelijk een nieuwe mee
heel netjes van Norrod. "k heb het wel eens anders meegemaakt !
ik lever een kapotte 4x cdrW in onder garantie. Binnen 2 weken zou hij klaarzijn. ik na 2 weken bellen, maar nee, hij was pas net vanaf zwolle naar groningen verstuurd (!) en ik moet nog minstends 2 weken wachten. uiteindelijk na 6 weken kon ik hem ophalen in Zwolle.
Ik weer terug naar huis, haal hem uit de verpakking...WTF, vet beschadigd ding !
Nouja, kan gebeuren, als hij het maar goed doet...niet dus
Kon ik WEER terug, en ze wilden me weer 2 (uiteindelijk dan 6) weken laten wachten. NIET DUS !
Na veel gedoe heb ik met een kleine bijbetaling een 8x acer meegekregen, nieuw.
'k was toen echt BOOS op die lui, zeker ook omdat ik telkens een 2 uur moest reizen om die branders in te leveren.
overgins ging na 3 maanden deze acer OOK kapot, omdat ze me nog kenden (
) heb ik meteen een nieuwe 10x acer terugekregen. Ook deze gin vrij snel stuk, en met wederom een bijbetaling van een paar tientjes heb ik toen/nu een 12X acer.
Dat was dan welweer redelijke service
ik lever een kapotte 4x cdrW in onder garantie. Binnen 2 weken zou hij klaarzijn. ik na 2 weken bellen, maar nee, hij was pas net vanaf zwolle naar groningen verstuurd (!) en ik moet nog minstends 2 weken wachten. uiteindelijk na 6 weken kon ik hem ophalen in Zwolle.
Ik weer terug naar huis, haal hem uit de verpakking...WTF, vet beschadigd ding !
Nouja, kan gebeuren, als hij het maar goed doet...niet dus
Kon ik WEER terug, en ze wilden me weer 2 (uiteindelijk dan 6) weken laten wachten. NIET DUS !
Na veel gedoe heb ik met een kleine bijbetaling een 8x acer meegekregen, nieuw.
'k was toen echt BOOS op die lui, zeker ook omdat ik telkens een 2 uur moest reizen om die branders in te leveren.
overgins ging na 3 maanden deze acer OOK kapot, omdat ze me nog kenden (
Dat was dan welweer redelijke service
Collega van mij heeft iets andere ervaring hiermee 
Hij bracht z'n schijven terug en het geld zouden ze binnen 3 weken overmaken.
Heeft HUN een hoop gezeik gekost omdat ze niet opschoten.
Maargoed wie brengt er nou schijven terug?
Hij bracht z'n schijven terug en het geld zouden ze binnen 3 weken overmaken.
Heeft HUN een hoop gezeik gekost omdat ze niet opschoten.
Maargoed wie brengt er nou schijven terug?
Pagina: 1