Ok, ok ik dacht dat het voor thuis gebruik wasOp maandag 10 december 2001 20:16 schreef The_Rabbit het volgende:
Eh, op school verdwijnen zo'n 30 toetsjes per dag. Elke keer een nieuw toetsenbord is dan wat overdreven...
Waar slaat dit nou weer op, worden losse toetsen er steeds vanaf gejat, wat is daar nu weer het nut van........Op maandag 10 december 2001 20:16 schreef The_Rabbit het volgende:
Eh, op school verdwijnen zo'n 30 toetsjes per dag. Elke keer een nieuw toetsenbord is dan wat overdreven...
Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
16 A's
4 J's
8 k's
2 Spatie balken
3 windows toetsten.
Nee inpakken hoeft niet, Ik eet het hier wel op.
1+1+1 = 1
............ Als ik dat wist zou ik psycholoog zijn.Op maandag 10 december 2001 20:18 schreef BYM het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op, worden losse toetsen er steeds vanaf gejat, wat is daar nu weer het nut van........
Kan je je scrabbledoos mee aanvullen. Moet je alleen niet vergeten de waardes er nog met een pennetje op te krabbelen.....Op maandag 10 december 2001 20:18 schreef BYM het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op, worden losse toetsen er steeds vanaf gejat, wat is daar nu weer het nut van........
Maar hij sloeg haar hersens niet in, want tussen droom en daad // staan wetten in de weg en veelal praktische bezwaren // en zwaarmoedigheid, die niemand kan verklaren // die des avonds komt, voordat men slapen gaat
/me is altijd heel aardig voor zijn toetsenbord. Wil wel af en toe eens wat overwereken, maar verder... valt wel mee.Op maandag 10 december 2001 20:18 schreef THxZ0NE het volgende:
[..]
Ok, ok ik dacht dat het voor thuis gebruik was
Tja zo zijn die bruggers he?!Op maandag 10 december 2001 20:18 schreef BYM het volgende:
[..]
Maar je kunt natuurlijk ook alle toetsten ff vastlijmen
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
BYM heeft zeker een heel scrabblespel gemaakt op kosten van school...Op maandag 10 december 2001 20:21 schreef Rob_de_Rechter het volgende:
[..]
Kan je je scrabbledoos mee aanvullen. Moet je alleen niet vergeten de waardes er nog met een pennetje op te krabbelen.....
I love scrabbleOp maandag 10 december 2001 20:23 schreef The_Rabbit het volgende:
[..]
BYM heeft zeker een heel scrabblespel gemaakt op kosten van school...
BYM's versiertruuk:Op maandag 10 december 2001 20:25 schreef BYM het volgende:
[..]
I love scrabble
Hey, babe, potje scrabbelen?
Beter lezen... bedoel toetsenbordTOETSENOp maandag 10 december 2001 20:30 schreef Tutti-frutti het volgende:
losse toetsenborden??? ze zijn toch altijd los ......
(no flame intended)
Verwijderd
nee, hoeft ook niet, die opmerking was gewoon stom.Op maandag 10 december 2001 20:31 schreef The_Rabbit het volgende:
[..]
Beter lezen... bedoel toetsenbordTOETSEN
(no flame intended)
Losse toetsen, ik denk het niet, misschien eens de fabricant mailen en het probleem voorleggen
je kunt ze halen op andere scholenOp maandag 10 december 2001 20:16 schreef The_Rabbit het volgende:
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
Goede manier, maar maak anders een systeem: leerling komt, vult briefje in(naam klas etc.) word aan het eind opgehaald en zijn er missende toetsen....Busted!Op maandag 10 december 2001 20:34 schreef Super_ik het volgende:
[..]
je kunt ze halen op andere scholen
Werkt op mijn school zeeeeeeer goed.
Echt heel zielig ja, maar er moet iets aan te doen zijn...
Dat met briefjes werkt niet in een open werkruimte zonder toezicht. Misschien een webcam, maar dan moet je ook steeds die film afkijken. En dan vinden ze wel weer iets nieuws
Toezicht neerzetten? en mensen die kloten bannen voor een week of zo? In principe is hier voor de rest niets aan te doen, of je moet duidelijk (laten) maken dat dit errug kinderachtig is en veel geld kost, en zo nodig doorberekend gaat worden aan de ouders. Zal misschien wel helpen en ze zullen elkaar dan aanspreken op hun gedrag.Op maandag 10 december 2001 20:59 schreef The_Rabbit het volgende:
School is VWO (ja het is echt heel zielig). Als je ze gaat lijmen dan rukken ze gewoon die hele toets eraf (kapot dus).
Echt heel zielig ja, maar er moet iets aan te doen zijn...
Dat met briefjes werkt niet in een open werkruimte zonder toezicht. Misschien een webcam, maar dan moet je ook steeds die film afkijken. En dan vinden ze wel weer iets nieuws
(helaas berust dit verhaal niet op werkelijkheid
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
Eerst een paar toetsen, daarna nemen ze het k-board mee, dan de muis, netwerkkaartje, mobo, ... tot je na een paar weken vaststelt dat ze ondertssn met een complete PC weg zijn
En dat van die briefjes met je naam erop kan ook fout aflopen... moesten dat een paar jaar terug ook doen. Gingen we tijdens de pauze gewoon bij een andere ff wat gaan klooien
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
en dan dat toetsenbord flink onder stroom zette
degene die auw roept ==> busted
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
Als je inlogt wordt de usernaam gelogt,
Komt een nieuwe gebruiker en die mist een toets moet die dokken, of anders voor !!!! inloggen melden bij de admin.
Dan kan de persoon die daarvoor ingelogd was aansprakelijk worden gesteld.
Zodoende controleren ze elkaar.
"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"
Dat zoiets op een VWO-school gebeurt is pas echt triest, maar ik kan het je nog erger vertellen: ik zit op de universiteit en daar gebeurt het ook!
Dat van het niveau van de school maakt niks uit. Ik zit nu op een MBO ICT opleiding en daar verdwijnen complete muizen en toetsenborden
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
Het ging er toch over waar je die toetsen kon krijgen, niet waarom ze die dingen op school jatten.
Bij ons gebeurt dat trouwes helemaal niet.
En ik zou niet weten waar je die dingen zou kunne krijgen, van oude afgedankte borden halen misschien??
Verwijderd
wij hadden op school vasten plaatsen in het computer lokaal
dat had elke klas op school, een lijstje met wie op welke stoel standaard zit
is er iets mis met de comp dan is de geen die er het uur voor zat zo gevonden
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.