vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels - trakteren
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Is er ook misschien een gratis proggie? want volgens mij kost dit geld of niet?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels - trakteren
Verwijderd
Op maandag 10 december 2001 20:15 schreef Djonnie het volgende:
De read-only versie is gratis. Read-write moet je betalen.Op maandag 10 december 2001 20:15 schreef Djonnie het volgende:
May the lords of Kobol guide you...
Da's maar een URL.Op maandag 10 december 2001 20:18 schreef MREn het volgende:
[..]
[..]
Maar idd, de read online versie is freeware.
Je hebt ook NTFS For Windows 98, niet alleen NTFSDOS.Op maandag 10 december 2001 20:13 schreef jelmervos het volgende:
Gehele URL: http://www.sysinternals.com/ntw2k/freeware/NTFSDOS.shtml
http://www.sysinternals.com/ntw2k/freeware/ntfswin98.shtml
Virussen? Scan ze hier!
de versie voor DOS is gratis ja, dit staat er voor de versie van 98: "NTFS for Windows 98 is a NTFS file system driver for Windows 95 and Windows 98. Once installed, any NTFS drives present on your system will be fully accessible as native Windows 98 volumes. This free version provides read-only capabilities. A read/write version is for sale at Winternals Software."
als ik het nog steeds mis heb dan ben ik echt slecht gewoon....
als ik het nog steeds mis heb dan ben ik echt slecht gewoon....
Verwijderd
blijf het toch vreemd vinden dat ntfs en fat32
zodra ik al ntfs schijven heb en op een fat32 schijf win98se install zegtie datie de schijven niet zal kunnen gebruiken, zodra ik win98 geinstalled heb zie ik gewoon mijn ntfs schijven vaag zooitje dat windows
zodra ik al ntfs schijven heb en op een fat32 schijf win98se install zegtie datie de schijven niet zal kunnen gebruiken, zodra ik win98 geinstalled heb zie ik gewoon mijn ntfs schijven vaag zooitje dat windows
Windows 9x/ME kan standaard echt geen NTFS schijven aan hoor. Hij zal de schijven misschien wel 'zien', maar benaderen echt niet. (schijf formateren zal die aanbieden
).
Sterker nog, hij ziet ze niet eens.Op maandag 10 december 2001 21:06 schreef jelmervos het volgende:
Windows 9x/ME kan standaard echt geen NTFS schijven aan hoor. Hij zal de schijven misschien wel 'zien', maar benaderen echt niet. (schijf formateren zal die aanbieden).
Virussen? Scan ze hier!
kan ik met dat NTFS for win 98 ook formateren?
Een volume dat read-only is, is zeer onwaarschijnlijk te formatterenOp dinsdag 11 december 2001 07:47 schreef marteltor het volgende:
kan ik met dat NTFS for win 98 ook formateren?
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
dat zou wel eens waar kunnen zijnOp dinsdag 11 december 2001 08:00 schreef Traag het volgende:
[..]
Een volume dat read-only is, is zeer onwaarschijnlijk te formatteren
Pagina: 1