Unreal Tournament 2 - half juli 2002?

Pagina: 1
Acties:

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:19
Ik las op gamers.nl dat UT2 half juli 2002 zou uitkomen.

Zou dit waar zijn :? Ik wist helemaal niet dat er een UT2 in de maak zou zijn, en marktechnisch lijkt het ook erg vreemd om unreal 2 en UT2 ongeveer gelijk te laten uitkomen.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:18
Zou wel beterz zijn }) maar ik denk dat ze Unreal 2 bedoelen :)
eeeh dat zou zeker beterz zijn, want het maakt gebruik van de UC engine :P
Ik wist niet dat er echt een UT2 zou komen.
YESSSSS
alleen ze weten niet of het echt waar is :(

The devil is in the details.

• sewer
Ik dacht ook dat het een foutje zou zijn (unreal ipv UT), maar dan zou pcgamer.se, worthplaying.com en gamers.nl dezelfde fout overnemen.

En een beetje gamer weet onderhand toch wel dat unreal 2 een vervolg wordt op unreal en niet UT :? Kan me niet voorstellen dat een gamers.nl klakkeloos zo'n fout zou overnemen.

• Hahn
Er staat ook letterlijk dat het een vervolg op UT is en dat het de UC engine gebruikt :)
Ik zou er niet mee zitten als UT2 echt zou komen })

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:19
volgens mij is dit dan gewoon de PC versie van Unreal Championship voor de Xbox? :?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• sewer
Hhhm, hier staat dat unreal 2 in juni 2002 uitkomt (Legend Entertainment), UT 2 in juli 2002 (Digital Extremes) en Unreal Warfare in 2003 (Epic Megagames).

Als dat waar is gaat het toch om 3 verschillende producten (zeker als er 3 verschillende developers aan te pas komen), en kunnen we halverwege volgend jaar dus 2 nieuwe unreal-achtige games verwachten :9 :9~

• PsyFlash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-10 21:25
Op maandag 10 december 2001 21:00 schreef sewer het volgende:
Hhhm, hier staat dat unreal 2 in juni 2002 uitkomt (Legend Entertainment), UT 2 in juli 2002 (Digital Extremes) en Unreal Warfare in 2003 (Epic Megagames).

Als dat waar is gaat het toch om 3 verschillende producten (zeker als er 3 verschillende developers aan te pas komen), en kunnen we halverwege volgend jaar dus 2 nieuwe unreal-achtige games verwachten :9 :9~
Wow laten we het hopen. Ik vind unreal zelf, maar de tournament edition vind ik echt gaaf. Doen we ook vaak op school. Het leukere van de tournament edition is dat ie ook echt gericht is op deathmatches e.t.l.

Wat wordt warfare precies voor spel? verhaal of deathmatch?

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 15:56
W00T!!!

Ohhhh man, UT2 moet zooo hard gaan roeleren! Eindelijk een vervolg, op het beste spel ooit gemaakt. UT is inmiddels voor een aantal nederlanders geen spel meer, maar een levenswijze. Ik hoop dat UT2 dezelfde fantastische gameplay heeft, en aan de andere kant ook weer niet, want wat moet ik zonder het originele Unreal Tournament ?

Nouja we zien wel waar het schip strand, in ieder geval toppie van Digital Extremes!

• Hahn
Op maandag 10 december 2001 20:06 schreef Tampie2000 het volgende:
volgens mij is dit dan gewoon de PC versie van Unreal Championship voor de Xbox? :?
Dat wordt het ook :P
UC is net zoals UT2 (en UT zelf) Deathmatch gericht dus ze kunnen heel erg op elkaar lijken :)
Op maandag 10 december 2001 21:26 schreef PsyFlash het volgende:

[..]

Wow laten we het hopen. Ik vind unreal zelf, maar de tournament edition vind ik echt gaaf. Doen we ook vaak op school. Het leukere van de tournament edition is dat ie ook echt gericht is op deathmatches e.t.l.

Wat wordt warfare precies voor spel? verhaal of deathmatch?
Ik had ergens gelezen dat Unreal Warfare gewoon een UT vervolg werd, maar anderen zeggen dat het een soort RPG wordt :? Zo lang het maar roelt maakt het mij niet uit })

• Fuelke
  • Laatst online: 19:50

Fuelke

Forza Ferrari

Unreal 2 of Unreal Tournament 2 het maakt me niet uit. Als UT2 er even goed gaat uitzien als Unreal 2 voorlopig doet, yummy :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Vind het wel wat raar, op de site van Digital Extremes staat niks over UT2

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Hahn
Op maandag 10 december 2001 21:49 schreef Fuelke het volgende:
Unreal 2 of Unreal Tournament 2 het maakt me niet uit. Als UT2 er even goed gaat uitzien als Unreal 2 voorlopig doet, yummy :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
I hope that 2 :9~
Zo lang het maar niet op een Tomb Raider serie uitgroeit vind ik het goed >:)

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-11 21:35
Was het niet zo dat digital extremes UT in het leven heeft geroepen omdat de Multiplayer in Unreal ongeloooofelijk zoog?

Voor een patch hebben ze wel heel erg goed hun best gedaan! :P

maar goed, als unreal 2 gewoon super goede MP support heeft heb ik geen UT2 nodig hoor!

Verwijderd

Hmm tis nog steeds een gerucht hoor.. Ik geloof er weinig van.. Dan zou samen met UC en Unreal 2 nog een unreal game tegelijk uitkomen? hmmm erg vreemd..

Verwijderd

Dit alles doet me denken aan Dark Sector, waar Digital Extremes (hopelijk) nog mee bezig is. Draait ook op de warfare engine, soort van UT mix met online persistent universe. Kan je een b.v. een bounyhunter of assasin worden, en ook stukken space sim erin. Klinkt iig heel veelbelovend, maar we zullen zien.. :)

Verwijderd

Dark sector is even in de koelkast gestopt tot UC klaar is :)

Verwijderd

Op maandag 10 december 2001 22:34 schreef Aspi het volgende:
Hmm tis nog steeds een gerucht hoor.. Ik geloof er weinig van.. Dan zou samen met UC en Unreal 2 nog een unreal game tegelijk uitkomen? hmmm erg vreemd..
Een Unreal jaar? Unreal gaat wederom de geschiedenisboekjes in. Das wel makkelijk voor degenen die over 4 jaartjes examen moeten doen hierin ;)

Verwijderd

owjah... En hard studeren heh!!!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

oo gaaf nieuws man, bedankt
Julie wordt gewoon mijn maand, krijg ook nog kabel. En UT II ooo kan het nog beter?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Fuelke
  • Laatst online: 19:50

Fuelke

Forza Ferrari

In die UT 2 geloof ik minder hoor, in Unreal 2 en Unreal Championship wel

Unreal 2
Afbeeldingslocatie: http://www.unreal2.com/images-dynamic/E3Shot02-640.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.digitalextremes.com/renders/gorge.jpg

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:28
beetje dom wel als ze U2 en UT2 vlak achter mekaar uit gaan geven.

• PsyFlash
Op maandag 10 december 2001 21:46 schreef Marc00 het volgende:

[..]
Ik had ergens gelezen dat Unreal Warfare gewoon een UT vervolg werd, maar anderen zeggen dat het een soort RPG wordt :? Zo lang het maar roelt maakt het mij niet uit })
Nee, precies. Een rpg... hm dat zou ik overigens erg leuk vinden. DM spellen hebben we genoeg, en die komen er ook zeker nog genoeg (in de unreal serie).

Maar een rpg met die engine.. daar zouden ze zeker wel leuke dingen mee kunnen doen.

Verwijderd

Op dinsdag 11 december 2001 13:38 schreef RaVeNgEr het volgende:
beetje dom wel als ze U2 en UT2 vlak achter mekaar uit gaan geven.
Waarom, het zijn 2 totaal verschillende games!
Ik ben allang blij dat er ook een UT2 uitkomt, en nog redelijk snel ook :9~

• sewer
Hhhm, na het nieuws vorige week dat infogrames zich had vergist met de releaselijst (ze hadden naar eigen zeggen per ongeluk UT2 erop gezet, maar dat moest U2 zijn), is er nu opeens een hele berg screenshots van UT2 :?

Die zijn hier en hier te bewonderen.

[edit]
BTW hier staan ook nog wat nieuwe U2 pics.
Afbeeldingslocatie: http://www.unreal2.co.za/pics/galleries/u2/2002/U2Pictures2002010311.jpg

Verwijderd

Lijkt me sterk,das wel heel snel na unreal 2

Verwijderd

Het kan me niet snel genoeg komen
ps wat zijn er veel geruchten over dat ut2 niet komt :(

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
die UT shots zien er al wel redelijk uit.. het is dus best mogelijk dat het in de zomer gereleased wordt.. wordt ook welles tijd nu ;)

heb trouwens het vreemde gevoel dat het uitgesteld gaat worden ;)

• krozzzkabouter
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-10 20:38

krozzzkabouter

Vroemmm vroemm....

Dat hij uitkomt weet ik zeker. :)
En in de PU(power unlimited) stond q2 2002.
hety 2e kwartaal dus.
Dus hij is er al voor Juli :)

Specs: [Gamestation] - [Laptop] - [Server/Mediacenter]

• PsyFlash
Op vrijdag 04 januari 2002 16:09 schreef happyman112 het volgende:
Het kan me niet snel genoeg komen
ps wat zijn er veel geruchten over dat ut2 niet komt :(
Ook iets over gehoord ja, maar ik ben daar niet bang voor tot er concrete berichten zijn. Immers waarom zouden ze zo'n kaskraker niet uitbrengen. Die screens van jou, sewer, zijn erg gaaf tnx, ik kende ze nog niet.
Pagina: 1