Ik heb een pIII 550 nu maar die wordt binnenkort ingewisseld voor een pIII 800. (100 MHZ) Denken jullie dat dit veel verschil brengt in mijn systeem. of gaat het eigenlijk alleen maar om de getalletjes.
Ligt er compleet aan wat je ermee doet...
Bij een snelle videokaart kan een P3 550 wel es de bottleneck zijn in spellen (bij wat hogere resoluties)
Maar bij gewoon internetten ed zul je er niets tot nauwelijks wat van merken, (daar heb je meer aan wat meer geheugen)
Maar bij proggies die echt hard van je cpu afhankelijk zijn (bv renderen of een koe) zul je het zeker wel merken, dat is gewoon anderhalf keer zo snel
Bij een snelle videokaart kan een P3 550 wel es de bottleneck zijn in spellen (bij wat hogere resoluties)
Maar bij gewoon internetten ed zul je er niets tot nauwelijks wat van merken, (daar heb je meer aan wat meer geheugen)
Maar bij proggies die echt hard van je cpu afhankelijk zijn (bv renderen of een koe) zul je het zeker wel merken, dat is gewoon anderhalf keer zo snel
Verwijderd
Jups je zal het erg goed gaan merken.
Alleen tekstverwerken en internetten gaat niet sneller maar dat verwacht je hoop ik toch niet
Alleen tekstverwerken en internetten gaat niet sneller maar dat verwacht je hoop ik toch niet
dat merk je wel, die 800 mhz processor is een coppermine, die is per mhz sneller dan je ouwe katmai processor
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Nou, ik denk dat je 250 MHz wel gaat merken, vooral zoals bovengenoemd als je een krachtige videokaart hebt.
DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL == DRIVER_IRQL_IS_SUPERIOR :)
ik heb een best wel goede videokaart al zeg ik het zelf : gf2 mx 400. en ik heb 256 mb geheugen.
zou ik dat ook gaan merken met als ik gewoon vensters in windows ga openen (kwa snelheid)
zou ik dat ook gaan merken met als ik gewoon vensters in windows ga openen (kwa snelheid)
Wat wil je voor je 550 hebben? Als je die kwijt moet kan ik hem wel gebruiken. Dan moet het wel een slot 1 zijn hoor.
Vooral bij lagere resolutiesOp maandag 10 december 2001 19:38 schreef BrZ het volgende:
Ligt er compleet aan wat je ermee doet...
het is wel een slot en een katmai wat zou zon ding waard zijn btwOp dinsdag 11 december 2001 18:05 schreef -Fallout- het volgende:
Wat wil je voor je 550 hebben? Als je die kwijt moet kan ik hem wel gebruiken. Dan moet het wel een slot 1 zijn hoor.
Hoeft geen coppermine te zijn. Ik heb zelf een computer met een PIII-800-processor in Slot1-uitvoering.Op maandag 10 december 2001 20:13 schreef Schaapje_BlaaT het volgende:
dat merk je wel, die 800 mhz processor is een coppermine, die is per mhz sneller dan je ouwe katmai processor
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Spijt me zeer, maar een p3-800 is 100% zeker een coppermine. Het maakt niet uit of hij in een slot of een socket gaat.Op dinsdag 11 december 2001 20:57 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hoeft geen coppermine te zijn. Ik heb zelf een computer met een PIII-800-processor in Slot1-uitvoering(naast de in mijn sig genoemde PC).
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
dus er is helemaal geen slot 1 pIII 800 dus moet ik weer een converter hebben???????
btw hoeveel is die ouwe nou nog waard
Die is er dus wel! Ik heb er één in één van mijn computers.Op dinsdag 11 december 2001 21:18 schreef tazmanian_devil het volgende:
dus er is helemaal geen slot 1 pIII 800 dus moet ik weer een converter hebben???????
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Zucht. Packaging van een CPU zegt niets over de core of omgekeerd. Een Slot 1 SECC2 CPU kan ofwel Katmai danwel Coppermine zijn. Jouw 550 zou dus ook Coppermine kunnen zijn (onwaarschijnlijk, dat wel). Boven de 600MHz heb je echt nog Slot 1 CPU's, allemaal Coppermines.Op dinsdag 11 december 2001 21:18 schreef tazmanian_devil het volgende:
Oslik blyat! Oslik!
Verwijderd
Vooral in spellen en wat zwaardere programma's als tekenprogramma's zul je het verschil merken.
Pagina: 1