Toon posts:

Touch sensitive toetsenbord

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Bij ons op school worden nogal eens toetsenborden gesloopt. Nu had ik het er met de systeembeheerder over om touch sensitive toetsenborden te kopen (jww die dingen die je bij zo'n groente&fruit weegschaal in de supermarkt vindt).

Nu kan ik echter nergens zo'n toetsenbord vinden. Weet hier iemand een adresje?

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-07 12:02

s3mt3x

I choose not to know...

Tiptoets(enbord) is denk ik meer in de richting van wat je zoekt. Touch sensitive (aanslaggevoelig) gaat meer over klavieren dan over toetsenborden. Hoe harder je slaat, des te harder de klank, etc. Zoals een piano dus.
Je zou es op zoek kunnen gaan naar industriele toetsenborden, daar zijn vast wel wat leveranciers voor te krijgen. Zullen wel niet zo heel goedkoop zijn...

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

Verwijderd

Topicstarter
Tiptoets: hoe schrijf je dat in het engels?

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Industrial keyboard is denk ik wat je zoekt.

Maar het is altijd nog goedkoper om een berg goedkope toetsenborden te gebruiken. Als je er 100 afneemt kosten ze bijna niets meer.
Anders moet je eens kijken bijzo'n bluk bedrijf. Die hebben vakk nog wel een pellet vol voor een paar centen. Dan geeft het niet dat er eens een keyboard kapot gaat.

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Topicstarter
Bedenk ik ineens: misschien ook wel handig om losse toetsjes te kopen. Zijn er bedrijven die die dingen maken?

Verwijderd

Topicstarter
Eh, post voor die toetsjes maar in m'n nieuwe topic ;)

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:46
elk toetsenbord is touch sensitive mag ik hopen? :?
;)

Verwijderd

Topicstarter
Niet zo bijdehand aub.

• Bert-Jan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-02-2024
je moet die kindertjes gewoon een paar flinke klappen geven; dan leren ze het wel af >:)
of mag dat niet??

Verwijderd

Topicstarter
Als ik eens wist wie het doet....

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:46
ach sufkonijn
>:)

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-08 18:13
Misschien niet helemaal wat je bedoelt, maar ook een oplossing: koop van die waterproof flex keyboards. De toetsen zitten letterlijk in het toetsenbord verwerkt en zijn dus volkomen bruggerproof >:) (onmogelijk om te slopen). Nadeel aan deze dingen is dat ze een beetje duur zijn, maar iig goedkoper dan tekens een nieuw tobo kopen :)

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Honkbalknuppel goed zichtbaar in het computerlokaal hangen met bordje erbij: "Wie toetsen steelt krijg hiermee een klap voor z'n harses!" :)
Of zie mijn oplossing in het andere topic...
NB: Het wordt hier niet op prijs gesteld als je twee topics opent over hetzelfde onderwerp.

Verwijderd

Topicstarter
1. Polaris: sorry, maar het ging eig. om twee dingen; enerzijds onverwoestbare keyboards, en anderzijds losse toetsjes. Achteraf dacht ik dat ik ze net zo goed onder 1 topic had kunnen plaatsen ('onverwoestbare toetsenborden of losse knopjes' is btw wel een lange topicnaam), maar daar kwam ik telaat achter.

2. What the fuck is een Sufkonijn, en waar kan ik die kopen?

3. Waar kan ik zo'n waterproof toetsenbord krijgen?
Pagina: 1