d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Zet APM es aan > Energiebeheer
en bij win98 was het een bug, maar aangezien hij het in winxp ook niet doet moet je APM aanzetten, was voor een atx kast d8 ik..
en bij win98 was het een bug, maar aangezien hij het in winxp ook niet doet moet je APM aanzetten, was voor een atx kast d8 ik..
Ik denk de netwerk kaart. Staat deze altijd aan een verbinding aan gesloten??
apm in energiebeheer zit volgens mij niet in win98
en de netwerkkaart is altijd aangesloten, netwerk niet altijd want dat is nl met mij, en m'n computer staat niet steeds aan, de zijne trouwens ook niet
en de netwerkkaart is altijd aangesloten, netwerk niet altijd want dat is nl met mij, en m'n computer staat niet steeds aan, de zijne trouwens ook niet
sileconenkit werkte ook al niet
edit : klopt, zit er niet in.Op maandag 10 december 2001 19:31 schreef kevinp het volgende:
apm in energiebeheer zit volgens mij niet in win98
Misschien dan toch een netwerkkaart probleem.. misschien die bekende netwerkkaart bug in win98 en het APM in xp ?
dan vraag ik me nog steeds af waarom hij het in xp en 98 niet doet, ik zou eerder zeggen iets met de voeding als dat kan
het letje van z'n muis blijft ook branden(zo'n ligitech ding)
het letje van z'n muis blijft ook branden(zo'n ligitech ding)
mja van dat ledje zag ik hier al meer topix over dat hij bleef branden.
Bij mij kon ik het toendertijd oplossen door in accessoires/system tools/system information/?ik dacht hulpprogramma's(die weet ik niet meer zeker) de optie snel afsluiten uit te schakelen.
Toen ging het afsluiten wel, hiervoor bleef hij hangen op het scherm, bezig met windows af te sluiten.
Misschien dat dit werkt.
Toen ging het afsluiten wel, hiervoor bleef hij hangen op het scherm, bezig met windows af te sluiten.
Misschien dat dit werkt.
PocketGear3025[MS2003] Acer Travelmate 234LC WindowsXP![ Systeem: AMD Athlon1.4][INTEL PIII 400 e.d][AMD Duron 800][AMDk6-300][Hp laptop voor de vrouw] en wifi in de house!!
ten eerste, ik wil dat ie afsluit
ten tweede wat heb ik eraan dat "jij" dat zag
Dan weet je dat de muis iig hier niet aan hoeft te liggen.Op maandag 10 december 2001 19:50 schreef kevinp het volgende:
ten eerste, ik wil dat ie afsluit
Waarom kijk je trouwens niet eerst naar die computer?
[topic=265062/1/25]
Dit lijkt verdacht veel op die bug...
Misschien dat die link in de hierbovengenoemde link soelaas bied.
Dit lijkt verdacht veel op die bug...
Misschien dat die link in de hierbovengenoemde link soelaas bied.
ik heb e'm in elkaar gezet, dus ik weet wel wat erin zit
Pagina: 1