Toon posts:

amd xp!!!!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heb de amd xp 1600 op de chaintech 7-sid geplaatst!!bios update gedaan. draaid nu aleen nog maar op 100 mhz,als ik de jumpers op 133 mhz zet krijg ik geen beeld!! kan niks in de bios verzetten,vind zelf de cpu en het geheugen. heb er een ander kaart ingehad,nog geen beeld/ander geheugen er in gehad.nog steeds het zelfde probleem.

heeft iemand van jullie het zelfde probleem gehad met de chaintech 7 sido!!en weet de oplossing!!

ik word er gek van!!aaaaaaaaaarghhhhhhhhh

Verwijderd

En ik word gek van proberen dit verhaal te lezen........

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-08 15:20
nou ik denk dat jij met je bios flash je mammaplankje vern***kt hebt :0

Taal fouten inbegrepen ;)

Verwijderd

Nou vindt ik ook, zet je verhaal eens goed neer.

En noem eens wat meer van je systeem.

En kijk dat MOEDERBORD boekje eens goed na dat vergeten zoveel mensen.

Verwijderd

Topicstarter
argh sorry maar ik werd ff net hardstikke gek.

wat ik wil zeggen dat ik mijn mammabordje niet op 133 mhz krijg(10.5*133=1400) hij draaid op dit momment maar op 1050(10.5*100=1050)alleen op 100 mhz krijg ik beeld,zodra ik de jumper op 133 mhz zet krijg ik geen beeld.

en de bios heb ik gewoon gedownload bij de site van chaintech... zal toch niks mis mee zijn,

eneee.... dat boekje kan ik nu wel uit me hoofd hoor!!!

droom er nog van!!!

Verwijderd

Hoe bedoel je geen beeld??? Start je pc niet op? Doet alleen je beeldscherm het niet?

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Leer eerst eens netjes typen

Verwijderd

Topicstarter
bij 100 mhz krijg ik gewoon me bios te zien en start daarna door na win 2000.

zodra de jumper op 133mhz gaat hoor je wel de pc opstarten en razen,maar ik krijg geen beeld op mijn monitor

Verwijderd

Piepjes?
[Nederlands >:)]

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 15:50

AMDFreak

Intel is zo..

kan je dan niet terug naar je ouwe bios?

battery er afhalen? opstarten > uitzetten
Battery er in doen > opstarten > nu moet ie toch wel beter zijn..

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

Verwijderd

Topicstarter
in mijn oude bios draaide de processor ook maar 1050!! en als ik de jumpers 0p 133 zet geen piepjes nee!!
pf zou het gewoon aan de bios liggen of>>>>>aan de xp 1600

Verwijderd

Ik had zo ongeveer hetzelfde probleem.
Wat je kan proberen is gewoon booten op 100 fsb zodat je in je bios kan, en dan de vio voltage van je cpu van 3.3 naar 3.45 zetten (vergeet niet te saven). Zet je comp daarna uit, en zet je jumper weer op 133 fsb. Zet je comp weer aan, en als het goed is boot ie wel en geeft ie ook de juiste Mhz'en aan. Dit werkte bij mij ook!
Trouwens veel mensen schijnen last te hebben van dit "fenomeen" met de athlon xp.

Vertel het even of het gelukt is....

• VinnieM
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 29-11-2024
Wat voor geheugen heb je erin zitten? Misschien staat je CAS latency wel op 2...moet je effe op 3 zetten.

Verwijderd

Misschien je videokaart? iets met de agp divider. Het kan zijn dat ie in de bios verkeerd staat. Op praat ik nu onzin???
Pagina: 1