Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

View Mode in CS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi.,

Ik heb twee dingen:

1.
--
Hoe krijg ik deze mode als spectator, die hier beschreven staat.
Topic: [topic=172560/1/25]
Filmpje: http://home.wanadoo.nl/~mullem/SpectatorCS12.asf

2.
--
Ik heb bij CS 1.3 een resolutie ingesteld van 1024 x 786.
Als ik dood ben, krijg ik onderin het scherm, dat ik in view mode zit, en dat de text die ik typ alleen door andere spectators kan worden gelezen.
Het probleem is, dat de text die de spectators typen, net onder die balk zitten, waardoor het soms lastig is de laatste zin te lezen. Is er een optie om die hele balk weg te halen?

Of om de hoogte van de text te veranderen?

Verwijderd

ben jij dezelfde als die onder de nick BLIZZ op demon.nl forums rondpost?

// on topic
de spectatormode krijg je door met je halflife client te verbinden aan een HLTV proxy. }:O als die dan kiest voor de topdown spectator mode kun je mee kijken. dat je in CS dit overzicht niet krijgt lijkt me nogal een duidelijke reden hebben: t is al makkelijk genoeg om te cheaten, dat moet niet nog gekker worden. ;( je krijgt niet genoeg informatie om een topdown beeld te vullen met entitities: je weet allen de plaats van de dingetjes (players e.d.) binnen een bepaalde afstand van jezelf. :? als je een cheater was, had je dat geweten: wallhackers zien ook pas op bepaalde range mensjes. :o en dat is maar goed ook anders AWPden ze je bij de spawn al aan de muur in assault enzo. :( omdat je geen info krijgt over waar iedereen is in topdown spectator mode (je bent nergens) *D is het 's werelds meest saaie spectator mode ooit. }:O

leest dat nou lekker, al die winkeys?

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

ja daarom zit er ook vertraging op :P

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 10 december 2001 19:45 schreef KnetterGek het volgende:
ben jij dezelfde als die onder de nick BLIZZ op demon.nl forums rondpost?

// on topic
de spectatormode krijg je door met je halflife client te verbinden aan een HLTV proxy. }:O als die dan kiest voor de topdown spectator mode kun je mee kijken. dat je in CS dit overzicht niet krijgt lijkt me nogal een duidelijke reden hebben: t is al makkelijk genoeg om te cheaten, dat moet niet nog gekker worden. ;( je krijgt niet genoeg informatie om een topdown beeld te vullen met entitities: je weet allen de plaats van de dingetjes (players e.d.) binnen een bepaalde afstand van jezelf. :? als je een cheater was, had je dat geweten: wallhackers zien ook pas op bepaalde range mensjes. :o en dat is maar goed ook anders AWPden ze je bij de spawn al aan de muur in assault enzo. :( omdat je geen info krijgt over waar iedereen is in topdown spectator mode (je bent nergens) *D is het 's werelds meest saaie spectator mode ooit. }:O

leest dat nou lekker, al die winkeys?
Uhh, denk je dat ik wil cheaten?? ik bedoel hoe krijg ik dat in spectamode, dus als ik dood ben, en kan mee kijken, als je het filmpje had gezien dan wist je dat ze daar de map de_dust speelde! dus lijkt het me dathet om CS gaat.

Ik ben die blizz van dat forum jah!!! boeie ! 8-)

IK HAAT CHEATERS!!!! ik bedoel dus als ik dood ben, als ik dan zo'n mode kan krijgen!!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:51

Vos

AFCA

als je zelf speelt kun je zo'n mode niet krijgen....

kan alleen als je op een hltv server connect om bijv. een war te kijken

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 10 december 2001 20:27 schreef Vos het volgende:
als je zelf speelt kun je zo'n mode niet krijgen....

kan alleen als je op een hltv server connect om bijv. een war te kijken
okeej, dat wou ik weten, thanks.
Pagina: 1