"Het leven is een mooie gelegenheid om meisjes te ontmoeten"
Reality beats fiction by far!
ja iddkheb al genoeg aan tweakers.net
Computer totaal is ook nie slecht
Reality beats fiction by far!
pc zone dvd
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
(voor 85 piek per jaar) == erug weinig
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Powered by KPN
Maar goed die is niet op papier te verkrijgen!
Mits je hem uitprint natuurlijk
Op bovenstaande tekst rust ©copyright,
niets uit deze tekst mag gequote worden zonder toestemming van de schrijver
ik betaal toch liever 5 tientjes voor me pu abo gat wel over games vaak wel hardware nieuwsOp maandag 10 december 2001 18:45 schreef bluppy2 het volgende:
(voor 85 piek per jaar) == erug weinig
die had ik vroeger ookOp maandag 10 december 2001 18:56 schreef koeskoesappelmoes het volgende:
[..]
ik betaal toch liever 5 tientjes voor me pu abo gat wel over games vaak wel hardware nieuws
alleen daar ben ik mee gestopt nadat er steeds meer games werden besproken voor consoles
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/309254
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/172791
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
De laatste is echt mijn lijfblad geworden. Goede achtergrondartikelen en dergelijke. Wel 14,95 in de winkel, maar als student-abonnee maar 8 gulden/maand of zoiets, en voor mij, met relatie-abonnement, gratis
Komt trouwens wel vaker aan de orde, maar goed.
Edit: te laat
Verwijderd
Daarom print ik dat ding ook dagelijks uitOp maandag 10 december 2001 18:48 schreef Padje het volgende:
De frontpage van Tweakers![]()
Maar goed die is niet op papier te verkrijgen!
Mits je hem uitprint natuurlijk
Maar ik vindt computer totaal! wel een okay blad.
Af en toe PCM en Tips en Trucs
Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl
Verwijderd
Verwijderd
moet je een Console kopenOp maandag 10 december 2001 18:59 schreef chucky666 het volgende:
[..]
die had ik vroeger ook
alleen daar ben ik mee gestopt nadat er steeds meer games werden besproken voor consoles
Verwijderd
Is meer een games magazine, voor de rest heb je internet toch, veel en veel meer nieuws en goedkoper
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels - trakteren
als je voor de reclames gaat moet je de PCM nemen, die is ongeveer 50x commerciëler.Op maandag 10 december 2001 19:29 schreef p6ycho het volgende:
Ik zit nu te twijfelen tussen een abbo op PCM en PC-Active... Welke van deze 2 is nou het beste?
ik heb zelf de pc-active en ben daar zeer tevreden over.
ook computertotaal en c't zijn ok.
specs : wil je niet weten
Verwijderd
PCM is te Microsoft en Intel gericht en vaak slaechte testenOp maandag 10 december 2001 18:32 schreef matthijz18 het volgende:
Wat vind de bezoeker van tweakers.net het beste computerblad? Ik vind persoonlijk PCM wel goed.
Computer Totaal is al een stuk objectiever met testen
C'T is mijn lijfblad met uitgebreide testen en gasten die weten waar ze over praten.
Sommige artikelen gaan misschien technisch te diep maar t is en blijft een Goed en Objectief blad
Computer Idee is voor de beginnende computeraar een goed en duidelijk geschreven blad!! met leuke ideetjes en vaak ook nog te downloaden !!
Naar mijn mening
Je geeft al antwoord op je eigenvraagWat vind de bezoeker van tweakers.net het beste computerblad? Ik vind persoonlijk PCM wel goed.
Is een persoonlijke mening, en die zal dus bij iederen verschillen, afhankelijk van wat men zoekt/wenst.
als je graag de technische achtergrond wilt weten lees je CT (eventuel de duitse). als je meer de gadget en mobile troep wilt zien/lezen ga je voor pcm.
Wil je een beetje op safe spelen kies je voor CT! etc.
en dan Computeridee voor de beginnende computer gebruiken.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dit topic is gesloten.
![]()