SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
Je kan het programma tunespark van papaytech eens downloaden dat gebruik ik altijd
Leeg
Lijkt me niet heel legaal...
You can't have everything. Where would you put it?
en algemeen voor elke muziekbeveiliging: De SB Live! kan als recording source de wave-out hebben, dus kan je gewoon via LameR of gelijk welk recording programma de muziek bewaren terwijl je hem speelt.
Omdat je direct de wave-out gebruikt heb je denk ik geen kwaliteitsverlies. Alleen het opnieuw coderen tot mp3 kan een klein beetje verlies met zich meebrengen.
Omdat je direct de wave-out gebruikt heb je denk ik geen kwaliteitsverlies. Alleen het opnieuw coderen tot mp3 kan een klein beetje verlies met zich meebrengen.
geen kwaliteitsverlies bestaat nietOp maandag 10 december 2001 19:40 schreef Adion het volgende:
en algemeen voor elke muziekbeveiliging: De SB Live! kan als recording source de wave-out hebben, dus kan je gewoon via LameR of gelijk welk recording programma de muziek bewaren terwijl je hem speelt.
Het werkt niet hij zegt:Op maandag 10 december 2001 18:38 schreef robje het volgende:
Je kan het programma tunespark van papaytech eens downloaden dat gebruik ik altijd
Retreving information from file: E:\mp3'z\mp3'z\Lord of the Rings\Enya-May_It_Be.wma failed.
This error could be caused bij one of following problems:
1. The file couldn't be opened.
2. The file is corrupted or it has invalid format.
3. The compress format used by this file is not supported.
Zou niet weten hoe ik dat zou moeten doen en heb geen SB Live! kaart maar een heel simpele SB1024 kaart.Op maandag 10 december 2001 19:40 schreef Adion het volgende:
Nog sugesties?????
Vincent
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
dBPower AMP Music Converter & WMA-plugin, gewoon rechtermuisknop, convert to: mp3
God is bedacht om het onverklaarbare te verklaren, hoe meer er verklaard wordt, hoe onverklaarbaarder God wordt......
Weet ook iemand waar ik dat vandaan kan halen????? Kan het zelf zo gauw niet vinden.Op maandag 10 december 2001 20:25 schreef Henkie20nl het volgende:
dBPower AMP Music Converter & WMA-plugin, gewoon rechtermuisknop, convert to: mp3
apen nootjes, ga maar even oefenen op het forum leven
.
Lees eventjes de faq enzo. cracks om WMA files te cracken word ik niet echt gelukkig van.
Lees eventjes de faq enzo. cracks om WMA files te cracken word ik niet echt gelukkig van.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()