SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
Ik vrees het ergste voor je
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Oh, sorry.Op maandag 10 december 2001 18:42 schreef JvS het volgende:
Deze hoort in [forum=33]
Ik vrees het ergste voor je.
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
Money for nothin' and your chicks for free
Ja, het is USB, Hij vindt hem ook wel in winxp maar komt onder het kopje vraagteken te staan. Als ik dan b.v movie-maker start dan geeft hij geen beeld (of werkt het gewoon zoizo niet onder movie-maker??).Op maandag 10 december 2001 19:19 schreef DeeJee het volgende:
Is het een USB Cam? Ik heb de 680 en die doet het prima. zonder drivers te installeren.
Ook als ik de drivers van Philips installeer dan gaat hij eerst alles installeren, hij vraagt dan of ik de USB stekker erin wil steken. Dat doe ik dan maar hij merkt dat niet in het installatie programma dus hij blijft staan op "Steek nu de USB stekker in uw USB poort".
Tjonge jonge, 't is me ook wat als Plug'n'Play niet meewerkt he...
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
De philips drivers zijn er alleen maar voor win98 dus werkt niet onder XPOp maandag 10 december 2001 19:37 schreef Wallie het volgende:
Ja, en daarna moet je naar de device manager gaan, de cam selecteren, naar driver gaan, en handmatig de philips driver installeren...
Tjonge jonge, 't is me ook wat als Plug'n'Play niet meewerkt he...
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
Heeft er iemand suggesties welke drivers ik kan gebruiken??????Op maandag 10 december 2001 23:37 schreef LL Koelkast het volgende:
Probeer eens de XP drivers van de Philips Vesta Pro, of een andere USB cam, volgens mij lijken die dingen allemaal op mekaar. Succes !
Wil hem niet slopen door verkeerde drivers (of kan dat niet)
Ik heb em ook nog ergens liggen en heb al vanalles geprobeerd, aldere drivers, generic drivers maar niets helpt. Helaas.
Wel jammer maar zo gaat het nou eenmaal met dit soort goedkope hardware, het loont gewoon niet om bij elk nieuw OS een update te schrijven.
Wie weet kan je hem met iemand ruilen die w98 draait ofzo?
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Iedereen in m'n omgeving is overgestapt op XP dus dat zal ook niet lukken, dan maar een andere cam kopen denk ik...:(
geen philips in iedergeval als de service zo slecht is dat ze geneens nieuwe drivers leveren.:r
Vincent
check ff downloads er is nu eindelijk een oplossing heb em nog niet geprobeerd maar lijkt me wel wat !
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
Verwijderd
voor PCVC665K alleen maar win98 drivers...Op zaterdag 22 december 2001 19:43 schreef salutem het volgende:
www.pc-cameras.philips.com
check ff downloads er is nu eindelijk een oplossing heb em nog niet geprobeerd maar lijkt me wel wat !
/me schopt z'n cam in de prullenbak
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"