FireWire DV kaart met TV-out ..

Pagina: 1
Acties:

• violator_
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 01:18
Ik ben op zoek naar een goede DV kaart (gewoon firwire dus) zonder TV input, maar wel met een TV output die wanneer de DV codec gebruikt wordt, het beeld door de TVout uitspuwd.
Een DV500 heeft veel features, maar dit is niet wat ik nodig heb aangezien mn Sony DCr-PC100 al DVin en DVout heeft plus Analog in en out die ik rechtstreeks via DV out kan capturen.

In de prosuktinfo op websites staat allemaal fashy gel*l ove hoe leuk de software die je erbij krijgt wel niet is .
Ik zoek echter enkel een kaart met de hierboven beschreven functies. Liefst onder de 500,-

Iemand een suggestie ?

Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
De ALL-IN-WONDER RADEON 8500DV komt eerdaags wel uit mar die is vet duur. (http://www.watch.impress.co.jp/akiba/hotline/20011208/etc_aiw85dv.html)

Ik denk dat je veel beter een losse videokaart met TV-out en een losse DV kaart kan kopen. Da's stukken goedkoper.

Senile! Senile Oekaki

• violator_
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 01:18
Dat heb ik al .. maar het probleem is dat wanneer ik dan in Premiere of MediaStudio aan t monteren ben niet direkt mijn hardware overlay (DV) kan doorpompen naar mn tvout.

Ik werk soms wel es met een DV500, en die doet dit wel.
Nou lees ik net dat de Miro StudioDV Plus ook een TV out heeft ... maar zou die nou ook bovenstaande doen?

Denk t eigenlijk wel :)

Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein