Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein
De ALL-IN-WONDER RADEON 8500DV komt eerdaags wel uit mar die is vet duur. (http://www.watch.impress.co.jp/akiba/hotline/20011208/etc_aiw85dv.html)
Ik denk dat je veel beter een losse videokaart met TV-out en een losse DV kaart kan kopen. Da's stukken goedkoper.
Ik denk dat je veel beter een losse videokaart met TV-out en een losse DV kaart kan kopen. Da's stukken goedkoper.
Senile! Senile Oekaki
Dat heb ik al .. maar het probleem is dat wanneer ik dan in Premiere of MediaStudio aan t monteren ben niet direkt mijn hardware overlay (DV) kan doorpompen naar mn tvout.
Ik werk soms wel es met een DV500, en die doet dit wel.
Nou lees ik net dat de Miro StudioDV Plus ook een TV out heeft ... maar zou die nou ook bovenstaande doen?
Denk t eigenlijk wel
Ik werk soms wel es met een DV500, en die doet dit wel.
Nou lees ik net dat de Miro StudioDV Plus ook een TV out heeft ... maar zou die nou ook bovenstaande doen?
Denk t eigenlijk wel
Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein