En waarom zuigt correct, zelfs al is het 'evil modus :?'
Toch niks mis mee, perfecte zaak.
Op maandag 10 december 2001 18:51 schreef Sick_Nick het volgende:
En waarom zuigt correct, zelfs al is het 'evil modus :?'
ze hebben genoeg, en vriendelijke verkopers
alleen een beetje duur, maarja om dan maar te zeggen dat ze (stof) zuigen
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Verkeerde gequote schat ik zo in, ik vroeg namelijk hetzelfdeOp maandag 10 december 2001 18:53 schreef chucky666 het volgende:
[..]
ze hebben genoeg, en vriendelijke verkopers
alleen een beetje duur, maarja om dan maar te zeggen dat ze (stof) zuigen
weet ikOp maandag 10 december 2001 18:54 schreef Sick_Nick het volgende:
[..]
Verkeerde gequote schat ik zo in, ik vroeg namelijk hetzelfde
ik ging er alleen mee verder
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Correct is een hele goeie winkel maar is ook een hele grote winkel en NORMAAL gesproken heeft een beetje doorsnee winkel wel een website!!
Verwijderd
Zeer goede winkel, met goede service en klantvriendelijkheid. Ben zelf ook op zoek geweest naar de internetsite, nooit gevonden.
Als je goede geluidsapparatuur wil kopen, ga daar maar eerst kijken en je laten informeren.
Als je goede geluidsapparatuur wil kopen, ga daar maar eerst kijken en je laten informeren.
Verwijderd
waarom wil je die website weten bob, onze school is er 3 minuutjes fietsen vandaan, luie donder
Het idee 8er het 'niet hebben van een website' van Correct is : Als mensen op de website zien dat ze iets niet verkopen, dan gaan ze niet naar de winkel en kopen ze nix. Wanneer ze geen website hebben "moeten" de mensen naar de winkel, wanneer de klant in de winkel komt, dan is het product waar ze voor kwamen er mischien niet, maar er is een kans dat ze wel iets anders kopen (al is het maar een cd-singel, het is omzet).
Deze uitleg heb ik van iemand gekregen die bij Correct heeft gewerkt.
Ik zelf vind het errugh irritant dat ze geen goede/uitgebreide website. Want zoals hier boven al vaker is gemeld : Elke zichzelf respecterende (grote) winkel heeft tegenwoordig een goede 'online-afdeling'
Deze uitleg heb ik van iemand gekregen die bij Correct heeft gewerkt.
Ik zelf vind het errugh irritant dat ze geen goede/uitgebreide website. Want zoals hier boven al vaker is gemeld : Elke zichzelf respecterende (grote) winkel heeft tegenwoordig een goede 'online-afdeling'
hij doet het eindelijk
www.correct.com
www.correct.net
site is nog in ontwikkeling staat er, maar hij is er iig.
www.correct.com
www.correct.net
site is nog in ontwikkeling staat er, maar hij is er iig.
Mja, heel leuk. Maar daar is deze kick niet echt voor nodig
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()