toestenbord

Pagina: 1
Acties:

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Topicstarter
Ik wil een nieuw toetsenbord gaan aanschaffen. Ik wil er 1tje met multimediatoetsen die winamp ook bedienen. Zijn er afgezien van logitec en microsoft toetsenborden nog andere goede multimediatoetsenborden? :)

Multimonitor is relax :P

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Er is er nog 1 van Trust (direct access keyboard), en nog wat andere 'klonen' (Dexxa o.a.), maar of dat echt goed is?

Ik heb zelf een Microsoft Natural Keyboard Pro, die heeft van die multimediatoetsen (zelfde als MS Internet Keyboard Pro) voor o.a. Winamp en browser en ben er zeer tevreden over..

Bij de minder bekende merken is het ook soms zo dat de standaard drivers niet met Winamp e.d. werken. De Microsoft Natural Pro doet dit wel.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

ik heb onlangs de logitech navigator gekocht en moet zeggen dat dit ding verdomd lekker typt!
En de multimedia knopies zijn ook goed voor winamp :)

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Cherry maakt wel aardige ramplankjes, deze zijn bijna overal verkrijgbaar. Wil je wat goedkopers denk dan aan een BTC, ik weet dat ze deze bij informatique hebben.
Die cherry's staan trouwens bekend om hun wat zware toetsaanslag, ff wennen, maar op de lange duur wel lekker.

Ik heb hierzelf trouwens een microsoft internet keyboard staan en binnenkort een logitech cordless desktop optical :9~

• Chimera
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-07 11:24
Ik heb dus die trust (op een beurs gekocht voor Fl 40,-) en hij bevalt me wel, je kunt alle toetsen programmeren (de extra toetsen dan he)

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

• Matthijz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-08-2021

Matthijz

Is icoon even kwijt :P

Die cherry's zijn dus echt niet fijn wij hebben ze namelijk op school en typen echt veel te zwaar. En dat is echt niet fijn als je veel moet typen. :'( (we zullen natuurlijk wel de goedkope uitvoering hebben)

ps. die toetsenborden wegen ook meer dan andere vind ik

"Het leven is een mooie gelegenheid om meisjes te ontmoeten"

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08 15:01

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

m'n cherry cyboard doet het uitstekend. deze dus, maar dan zwart met zilver (gemod). en hij typt helemaal niet zwaar... :)

• Bert-Jan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-02-2024
wat dat typen betreft is het natuurlijk een kwestie van smaak. ik typ na 6 jaar nog steeds op het zelfde toetsenbord, een oud DOS ding met een convertorpluggie doet het nog steeds ben er dik tevree mee
Pagina: 1