Ik ben voor school een opdracht aan het maken waarbij ik data uit een interne database moet uitlezen. Ik heb de basis daarvan (het inlezen van de database, menustructuur, etc) al klaar, maar bij het laten zien van de uitvoer krijg ik mn uitvoer window niet gefocused. Nou dacht ik zelf dat dit richting RTFM&UTFS enzo ging, maar heb het toch nergens kunnen vinden. Het zou nl moeten werken met requestfocus(), maar dat doet gewoon helemaal niets. Ik doe dat vanuit de constructor van de class die bij het frame hoort. Als ik het vanuit de 'hoofdapplicatie' wil doen, krijg ik geen requestfocus() in mn lijstje met mogelijkheden (+foutmelding als ik t handmatig doe), dus zo kan het niet. Ik heb nog een beetje met een focuslistener zitten prutsen, maar dat lijkt me niet echt wat ik zoek.
Sorry als dit een extreem domme vraag is, maar ik kan het echt nergens vinden.. hier op tweakers maar een paar topics over search en bij javasoft.com ong 16000, maar daar vindt ik geen relevante resultaten. Wel een artikeltje 'focus on focus', maar dat krijg ik hier niet geopend.
Sorry als dit een extreem domme vraag is, maar ik kan het echt nergens vinden.. hier op tweakers maar een paar topics over search en bij javasoft.com ong 16000, maar daar vindt ik geen relevante resultaten. Wel een artikeltje 'focus on focus', maar dat krijg ik hier niet geopend.
Localhost is where the heart is