Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
testen of je sock nog open is, testen voor EOF?
ik weet niet zo veel van java maar zo doe ik het in perl
ik weet niet zo veel van java maar zo doe ik het in perl
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Als de stream op is? EndOfFile = EOF?
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Verwijderd
Als je nou eerst eens vertelt wat je gebruikt om te verbinden met de webserver...
Socket?
HttpURLConnection?
Die laatste is trouwens waarschijnlijk de oplossing van je probleem dus ik neem aan dat je de eerste gebruikt
Socket?
HttpURLConnection?
Die laatste is trouwens waarschijnlijk de oplossing van je probleem dus ik neem aan dat je de eerste gebruikt
Als je content op is, kan er niet meer gelezen worden. Dit werkt precies hetzelfde als bij het inlezen van een file. Bekijk maar eens hoe dat moet
.
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
ja ik gebruik de eerste, ik test op een webserver, later moet het programmatje gaan praten met een RS600 Mainframe!Op maandag 10 december 2001 17:57 schreef fladder het volgende:
Als je nou eerst eens vertelt wat je gebruikt om te verbinden met de webserver...
Socket?
HttpURLConnection?
om een C++ laag aan te spreken welke vervolgens cobol online programma's start (nee, geen gekheid!)
WELCOME TO THE REAL WORLD (c) MatriX
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Verwijderd
Nou kijk eens naar wat HttpURLConnection allemaal kan dan..
(mijn moeder zei altijd al: nooit meer dan 1 vraag/opmerking per zin, men leest er altijd maar 1 en de rest wordt overgeslagen/genegeerd)
(mijn moeder zei altijd al: nooit meer dan 1 vraag/opmerking per zin, men leest er altijd maar 1 en de rest wordt overgeslagen/genegeerd)
Pagina: 1