Toon posts:

adsl aansluiten op meerder latops

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, we krijgen binnekort adsl, waarschijnlijk van MXstream. Nu is onze situatie thuis. 2 laptops 1 met newerkkaart en 1 zonder (van mijn vader). Nu nemen we binnekort adsl maar we willen beide op internet, ook tegelijk. Wat moeten we nemen, en hoe doe je dat. Het is ook de bedoeling dat deze laptops dus op 2 plaatsen in het huis, dus woonamer en een slaapkamer (van mij dus) op internet kunnen????????????

Help me :r

Verwijderd

Op maandag 10 december 2001 17:32 schreef Surimaribo het volgende:
Hallo, we krijgen binnekort adsl, waarschijnlijk van MXstream. Nu is onze situatie thuis. 2 laptops 1 met newerkkaart en 1 zonder (van mijn vader). Nu nemen we binnekort adsl maar we willen beide op internet, ook tegelijk. Wat moeten we nemen, en hoe doe je dat. Het is ook de bedoeling dat deze laptops dus op 2 plaatsen in het huis, dus woonamer en een slaapkamer (van mij dus) op internet kunnen????????????

Help me :r
Kijk eens naar het eerste topic!!!!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Oftewel: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/309398/1/ Voor die notebook zonder netwerkkaart zul je een PCMCIA 10 Mbit kaartje moeten kopen. In de pricewatch kun je zien wat dat ongeveer kost.

DIT IS MIJN WEBSITE

Dit topic is gesloten.