Toon posts:

monitor resolutie probleem!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een resolutie probleem! Iedere keer als ik uit een spel ga of ik start mijn computer opnieuw op dan is de inhoud van mijn scherm of veel te groot of veel te klein, lijkt allemaal nergens op....ik heb een geforce 256 op een Tatung C5D ( ja ik weet het), heb de nieuwste drivers geintalleerd, met refresh rate zitten kloten, maar helpt allemaal niets.En ja ik kan het wel bijstellen met mijn monitor maar de volgende keer is het weer het zelfde geval. Heeft iemand hier een oplossing voor? Alvast bedankt.Wees gegroet.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 07:59

chem

Reist de wereld rond

uhm... ik move hem maar van STOUTE USERTJES naar Videoplanken en Beeldkannonen... :?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Oei, stout zeg :P

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik move hem dan _echt_ naar V&B :P

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Topicstarter
ja ja hij staat al in de goeie.iemand een oplossing?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 16:00

JvS

Ik heb hem zelf ook

Probeer het eens met een 'safe' functie of je handleiding van je monitor.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
leg uit aub...safe functie...

Verwijderd

Topicstarter
p.s. als ik mijn monitor handmatig aan en uit zet veranderd de resolutie ook.....iemand???

Verwijderd

Topicstarter
NIEMAND?

• MORCIK
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-06 02:51

MORCIK

DJ, Spin That Wheel

Probeer powerstrip eens. Zodra je compu opstart zorgt Powerstrip ervoor dat je altijd in je gewenste resolutie zit en eventueel met getweakte refresh rates.

http://www.entechtaiwan.com/

You only live once, so live to the max's

Verwijderd

Topicstarter
bedankt, maar het helpt niet.ik kan hem niet genoeg bijstellen dat de grootte correct is....De monitor "onthoud" de instellingen niet...iemand anders?

• marsian
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:03
een monitor heeft toch nie een batterij ofzo om zulks info op te slaan?? bij een compu bios zou ik namenlijk zeggen dat de bateerij leeg is! maar bij deze..........

• Neelix
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 24-03 11:03
Kan je monitor dat uberhaupt wel onthouden ?

Oude monitoren (met van die rolknoppen) kunnen het niet onthouden. Nieuwere monitoren (met een OSD) kunnen het wel onthouden. Het kan dan soms zijn dat je door het aantal heen bent wat ie kan onthouden en dan moet je het weer opnieuw instellen.

Maar als het elke keer gebeurd en je monitor zou het moeten kunnen onthouden, dan zal dat wel kapot zijn en moet je het laten fixen...Daar is (voor zover ik weet) geen softwarematige oplossing voor. Is allemaal puur hardwarematig.

Don't worry, it's all just 1's and 0's.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt....ik zal het laten nakijken.als iemand anders nog andere opties.graag......

Verwijderd

Topicstarter
Iemand?

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

Verwijderd

Topicstarter
laatste poging
Pagina: 1