[ flash ] gevoel voor ritme

Pagina: 1
Acties:

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-08 10:08

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

Topicstarter
weird probleempje;

ik heb een spelletje geschreven met breakdancertjes,

http://www.xangadix.net/download/betatest.swf

als je nu naar co-op gaat is het de bedoeling dat je op de maat van de muziek de bewegingen invoert (1= toprock, 2= 2 step (enz)) maar het weirde is dat als ik hem in een browserwindow speel hij NIET in de maat van de muziek van beweging wisselt (de computer dus) en als ik hem in mijn flashplayer speel dat ie dat wel doet.

Als je hem download en in je swf player opent doet ie het wel. Dat vind ik dus weird.

Nu kan ik wel gaan zitten tweaken tot hij het wel doet in een browserwindow maar er moet toch een reden voor zijn :?

Stoer; Marduq

Verwijderd

heb je nu problemen met de sound sync, of de AI van de computer?

• XangadiX

XangadiX

Topicstarter
sound sync, de computer heeft geen ai

het weirde is dat ie iets sneller loopt zeg maar, in de Internet Exploder

Stoer; Marduq

Verwijderd

Rauwe filmpjes kosten meer resources.
Ik heb het met een tekenfilmpje ven een minuut of tien ook weleens gehad.

Dus ik alle geluid aanpassen, ga ik die SWF bouwen, blijkt dat ik helemaal nooit meer aan dat geluid had moeten komen :(

Gewoon timen mbv de timeline dus :)

• XangadiX

XangadiX

Topicstarter
Op maandag 10 december 2001 16:55 schreef Cheatah het volgende:
Rauwe filmpjes kosten meer resources.
Ik heb het met een tekenfilmpje ven een minuut of tien ook weleens gehad.

Dus ik alle geluid aanpassen, ga ik die SWF bouwen, blijkt dat ik helemaal nooit meer aan dat geluid had moeten komen :(

Gewoon timen mbv de timeline dus :)
hij IS getimed in de timeline

Stoer; Marduq

Verwijderd

Op maandag 10 december 2001 16:56 schreef XangadiX het volgende:

hij IS getimed in de timeline
Dan zuigt die flash plugin dus...

Misschien gaat het beter als je de framerate iets verlaagt? Anders heb ik er geen logische verklaring voor.

• XangadiX

XangadiX

Topicstarter
grmbl... ik heb dus eerst een uur zitten timen om hem in de plugin te proppen, en kan dat nu weer herhalen :(

Stoer; Marduq

• Vulpes_Vulpes
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-02-2022

Vulpes_Vulpes

SELECT * FROM internet

Gegege... Wel een te brute game :P

Love begins with a metaphor. Which is to say, love begins at the point when a woman enters her first word into our poetic memory. - Milan Kundera

Verwijderd

Je krijt dat je niet allemaal gelijk start bijna nooit gesynced.......

Verwijderd

Oplossingen, al je loopjes tegelijk starten, en met .setVolume dan de geluiden aan uitzetten....dan heb je wel sync.

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Op maandag 10 december 2001 17:15 schreef Vulpes_Vulpes het volgende:
Gegege... Wel een te brute game :P
idem :) Het is wel redelijk goed, alhoewel een hele brute dummy help functie altijd nuttig is :)

|{ brrr }] |

• XangadiX

XangadiX

Topicstarter
Op dinsdag 11 december 2001 12:43 schreef Yellow het volgende:

[..]

idem :) Het is wel redelijk goed, alhoewel een hele brute dummy help functie altijd nuttig is :)
ik heb hem "zo goed als gesynced" (dikke :P naar de immer-pessimistische B-Top, met zijn perfectie-drang) Uiteraard loopt ie nu in de flash player niet meer goed ;)

en speciaal voor yellow ben ik nu een manual aan het schrijven van 28 pagina's (das nu al meer dan het totale aantal regels code :) )

Stoer; Marduq

Verwijderd

Op woensdag 12 december 2001 00:20 schreef XangadiX het volgende:

[..]

ik heb hem "zo goed als gesynced" (dikke :P naar de immer-pessimistische B-Top, met zijn perfectie-drang) Uiteraard loopt ie nu in de flash player niet meer goed ;)
Erm, ik ben niet de enigste muzi/progger die niet kan leven met meer dan 4ms lag :).....

Hoop binnenkort die mixer af te hebben (zit nog steeds te wachten op samples van quick&brite, die overigens van de week op MTV .new te zien zijn)

• kapser
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-12-2025
Je moet volgens mij het geluid op streaming zetten. Vervolgens moet je die breakdancertjes niet als movieclips gebruiken maar gewoon als images.

Was laatst bij een workshop op Flashforward waar iemand dat uitlegde. Weet het alleen niet helemaal precies meer hoe het zat. Een movieclip speelt nl. gewoon door als de streaming even stopt, vandaar dat dan de sync niet meer gelijk is.

Digital Media Generalist. Maker van zwemindex.nl

Pagina: 1