Philips DVD-622

Pagina: 1
Acties:

• Freak187
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:22
Ik ben van plan om deze speler te kopen. Nu heb ik op kieskeurig.nl een prijsvergelijking bekeken en nu was hij deze speler het goedkoopst bij een winkel die alleen maar onder rembours de produkten verstuurd, je kunt het dus niet ophalen. Maar toch ben ik wel nieuwsgierig of mijn VCD's en mp3 cd's het doen. Hoe kan ik dit oplossen?
Heeft iemand trouwens ervaringen met deze speler of heeft iemand een betere koop voor deze prijs.
Deze kost ongeveer 529 piek.

Kia Niro-EV 2024

• Freak187
Damn.. een foutje.. Ik bedoel eigenlijk de Philips DVD-622.
Ik wil hem kopen, omdat hij mp3 ook ondersteunt. Alleen ik kreeg een mail van de winkel dat hij alleen maar VCD vanaf versie 3.0 ondersteunt. Heeft iemand ervaringen met deze speler?

Kia Niro-EV 2024

• mno
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:04

mno

Op woensdag 12 december 2001 09:35 schreef Freak187 het volgende:
Damn.. een foutje.. Ik bedoel eigenlijk de Philips DVD-622.
Ik wil hem kopen, omdat hij mp3 ook ondersteunt. Alleen ik kreeg een mail van de winkel dat hij alleen maar VCD vanaf versie 3.0 ondersteunt. Heeft iemand ervaringen met deze speler?
De opmerking van de winkel over 'vanaf versie 3' lijkt me onzin, er is namelijk geen versie 3 van VCD. En als hij de firmware van de speler bedoelt dan snap ik het ook niet. Ikzelf heb een DVD712 en die heeft firmware versie 2.9.6. Waarschijnlijk heeft de 622 dezelfde firmware.

VCD's en MP3 worden gewoon afgespeeld. Bij MP3 zie je geen id3-tags of filenames, en je kan ze niet doorspoelen en terugspoelen.

SVCD leest hij ook maar die kan hij helaas ook niet door- of terugspoelen wanneer ze langer zijn dan ongeveer 40 minuten. :(

Voor het geld is het een goede speler. Je zou evt ook iets meer kunnen betalen en gaan voor de DVD712 of 722. Die kunnen in principe hetzelfde maar hebben meer uitgangen (1 extra digitale audio en 1 extra s-video).

Gewoon rösti

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:57

JvS

Ik heb hem zelf ook

titel edit

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Op woensdag 12 december 2001 21:42 schreef mno het volgende:

[..]

De opmerking van de winkel over 'vanaf versie 3' lijkt me onzin, er is namelijk geen versie 3 van VCD. En als hij de firmware van de speler bedoelt dan snap ik het ook niet. Ikzelf heb een DVD712 en die heeft firmware versie 2.9.6. Waarschijnlijk heeft de 622 dezelfde firmware.

VCD's en MP3 worden gewoon afgespeeld. Bij MP3 zie je geen id3-tags of filenames, en je kan ze niet doorspoelen en terugspoelen.

SVCD leest hij ook maar die kan hij helaas ook niet door- of terugspoelen wanneer ze langer zijn dan ongeveer 40 minuten. :(

Voor het geld is het een goede speler. Je zou evt ook iets meer kunnen betalen en gaan voor de DVD712 of 722. Die kunnen in principe hetzelfde maar hebben meer uitgangen (1 extra digitale audio en 1 extra s-video).
klinkt ook niet echt positief

• Freak187
Mmm.. ja het is een beetje moeilijk. Ik ben al lang blij dat mijn Pa dit betaald. En hij wou niet zo'n ontiegelijk dure speler, gewoon één die alles kan spelen enzo. Maar ik heb em intussen besteld, ik ben benieuwd of hij z'n beloftes nakomt. De beloftes die op de Philips site staan.

Kia Niro-EV 2024

Pagina: 1