Ik ga deze week een PS2 aanschaffen. Daarbij bestel ik een spel. Kan alleen niet kiezen tussen GT3, GTA3 en THPS3.
Post jullie voorkeur dan kan ik kiezen. Bedankt!
Post jullie voorkeur dan kan ik kiezen. Bedankt!
-
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Specs: [Gamestation] - [Laptop] - [Server/Mediacenter]
Verwijderd
Verwijderd
dat zou ik ook doenOp maandag 10 december 2001 20:59 schreef Frank83 het volgende:
PS2+GT3, dan betaal je tenminste maar 100 piek voor GT3. Dan GTA3 er nog bij kopen (want die MOET je wel hebben, desnoods iets later).
Ik vind GT3 ook geen simgame, het is gewoon pure gameplay zonder gezeur om een demper 1mm hoger of lager (dat kan ook leuk wezen hoor), het is totaal geen verglijking. GT3 is zo'n vanaf de bank race game, perfect dus voor de consoleOp maandag 10 december 2001 19:48 schreef Raimond het volgende:
GTA3 of THPS3 kopen, GT3 is helemaal niks als je sim racing op de pc gewend bent met een stuur.
precies, in het begin speelde ik alleen maar gta3, maar in het eind is het toch wel zo moeilijk, en het enige wat ik nu nog doe is vliegen. Ik speel nu eigenlijk alleen maar weer gt3.Op maandag 10 december 2001 16:40 schreef TAG_Speedy het volgende:
Ik heb GT3 en GTA3, ik zou als ik moest kiezen GT3 nemen, heeft mij veel langer kunnen boeien als GTA3 (heb de normale storyline uit en voor de rest wordt ik door heel de stad beschoten met heavy stuff, lol is er wel weer af).
Maar goed, kiezen sucks dus neem ze allemaal
Verwijderd
gave icoonOp maandag 10 december 2001 19:15 schreef Frank128 het volgende:
ik zou in ieder geval NIET voor tony hawk gaan
ROFLOp maandag 10 december 2001 21:44 schreef real_raichu70 het volgende:
GT3 vin ik een klotegame , enige spel dat de hemel in geprezen wordt maar waar controls ver zoek op zijn . Een RX7 GT met super slicks heeft nog de handling van een Pinguin op ijs die net 72 liter Wodka uit heeft ....
Verwijderd
Nou ja ieder z'n eigen mening, maar waar vergelijk je het dan in godsnaam mee? Zelf weleens in zo'n racewagen gereden? Of je vergelijkt zeker met een F1 gameOp maandag 10 december 2001 21:44 schreef real_raichu70 het volgende:
GT3 vin ik een klotegame , enige spel dat de hemel in geprezen wordt maar waar controls ver zoek op zijn . Een RX7 GT met super slicks heeft nog de handling van een Pinguin op ijs die net 72 liter Wodka uit heeft ....
Verwijderd
wil jij mijn vriendje zijnOp maandag 10 december 2001 19:23 schreef Supershiva het volgende:
Tony Hawk 3 RULEZ
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Verwijderd
Je kan gewoon niet afstellen...klaar!!!Op maandag 10 december 2001 21:44 schreef real_raichu70 het volgende:
Na een tijdje ... klopt maar in GT3 kan je heel veel instellen en proberen.Op woensdag 19 december 2001 02:12 schreef GdW het volgende:
Ik weet niet waarom iedereen zo tegen tony hawk is maar ik vond de 2 eerste spellen super vet.
THPS 3 heb ik nog niet gezien, maar die moet gewoon ook vet zijn. Racen is ook wel leuk, maar na een tijdje hou ik het weer voor gezien. THPS zit gewoon veel meer variatie en interactie in.
Verwijderd
Verwijderd
ja koop GTA 3 maar die lijkt me coolOp maandag 10 december 2001 16:20 schreef arko19 het volgende:
gta 3 ja
DoneOp maandag 10 december 2001 20:59 schreef Frank83 het volgende:
PS2+GT3, dan betaal je tenminste maar 100 piek voor GT3. Dan GTA3 er nog bij kopen (want die MOET je wel hebben, desnoods iets later).
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq