Toon posts:

Axis

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Voor beelden in een discotheek zijn we opzoek naar goeie camera`s. Het liefst van Axis, want daar hoor ik veel goeds over. Ik kan de Axis 2100 voor ongeveer 1200,-- krijgen. De bedoeling is om niet schokkerige, dus livebeelden, via een interne HTML-pagina te publiceren op het netwerk. Later wellicht ook op internet.

Heeft iemand ervaringen of goeie adressen voor deze Axis camera`s?!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou ook graag weten of ze echt live beelden kunnen doorgeven en niet het schokkerige, overbekende, webcambeeld.

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06-2025

DoD Cerberus

blabla!

hee een n00b, het is op GoT niet gebruikelijk je naam onder posts te zetten, t is zelfs zeer irritant als iedereen t gaat doen!
ook is er een edit functie om je berichten aan te passen...

ontopic;
kijk eens op de site van de makers www.axis.com ofzo ?!

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Verwijderd

hmm
is dat toevallig een duits merk?

Verwijderd

Topicstarter
Komt volgens mij uit Amerika en op de site staat enkel hele algemene informatie... Je kan voorbeelden kijken van cam`s maar of die Axis 2100 dat ook kan staat er niet bij... En bedankt voor je tips trouwens, ik heb ze al ge-edit.

• Mr. Right 1
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-08-2023

Mr. Right 1

Do I need to say more?

Wij hebben zo'n 2100 dingetje draaien. Op zich is het beeld niet onaardig en de configuratiemogelijkheden (Resolutie, bestandsformaat, IP-adres, netwerkinstellingen, etc.) zijn voldoende.

Je kunt hem streaming laten draaien (zorg wel voor voldoende bandbreedte!) of op tijdsintervallen een fotootje laten uppen naar een andere WWW of FTP-server.

Wat ik eigenlijk mis is een combi van deze twee: streaming video met een backup in de vorm van plaatjes.

Het apparaat is een complete Linux server en is dan ook te benaderen / configgen via telnet, FTP, via je webbrowser en je kunt er een modem aanhangen om er rechtstreeks op in te loggen.

Zowel de stream als het "control panel" is met passwords af te schermen.

Voor overige vragen of een voorbeeldje van zo'n streaming exemplaar, stuur me maar een meeltje op: [url="mailto: misterright1@hotmail.com"]misterright1@hotmail.com[/url].

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie. Ik heb je inmiddels gemaild. Iemand ervaringen met andere netwerkcamera`s (ook van niet AXIS) ?

• bugs
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-06-2024

bugs

www.bugs.nl

Think geek heeft die dingen, 2 verschillende merken: axis en stardot.
http://www.thinkgeek.com/stuff/computing/pc-accessories.shtml

Celeron(cd0) 1000@1000,1.80V ASUS P2B-S Rev 1.03 BIOS 1014 beta 1a, 256@222,100Mhz/AMD k6-III+ 450@550,2.0V ASUS P5A-B rev 1.03 BIOS 1010, 256Mb@222,100Mhz

Pagina: 1