Beste mensen, IK zit er over na te denken om een zalmann koeler te kopen 5000CU, rond mijn AMD socket zitten 4 gaten om een koeler op te monteren maar de ruimte tussen moederbord en achterpaneel is circa 7a8mm(hoogte van zo'n koper afstandbusje), pas dit!! of moet je die achterplaat modificeren?
Het zou moeten passen, aangezien de koeler van swiftech ook past en mijn waterblok, maar ik zou zowieso je backplate aanpassen, anders moet je je mobo uit je kast schroeven om je koeler erop te zetten/eraf te halen. Ik heb gewoon een gat in de backplate gedremeld. Vele malen makkelijker.
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Verwijderd
Dit gaat wel passen het enige wat je nl hoeft te doen is een schroefje aan de andere kant, dus laten we zegen dat ie 2mm uitsteekt onder het moederbord.
ALLEN vind ik het risico wat groot om lekker te dremelen! 1 klein stukje metaal op je moederbord wat sluiting maak en dag moederbord!Op maandag 10 december 2001 16:06 schreef TD-DMZ het volgende:
Het zou moeten passen, aangezien de koeler van swiftech ook past en mijn waterblok, maar ik zou zowieso je backplate aanpassen, anders moet je je mobo uit je kast schroeven om je koeler erop te zetten/eraf te halen. Ik heb gewoon een gat in de backplate gedremeld. Vele malen makkelijker.
je haalt natuurlijk eerst je hele kast leeg en je zorgt ervoor dat het weer helemaal schoon wordtOp maandag 10 december 2001 16:11 schreef alex21 het volgende:
[..]
ALLEN vind ik het risico wat groot om lekker te dremelen! 1 klein stukje metaal op je moederbord wat sluiting maak en dag moederbord!
Ja, lijkt me logisch dat als je in je kast gaat dremelen je alles eruit haalt. Ik had van het weekend alleen me flop/cd rom erin gelaten, maar die heb ik uitgeblazen met de compressor. Nu draai ik dus watergekoeld met wat extra gaten in me case.
Veel suc6 verder.
Veel suc6 verder.
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Yep past wel, ik heb zelf de Zalman 5001 CU
Pagina: 1