Ik heb vanmiddag met één van de bazen van Breet Computers ge-emaild en wegens omstandigheden is Breetcomputers te Genemuiden weg!
Jammer want het was een goede zaak!
Jammer want het was een goede zaak!
Of als vobis etc.Op maandag 10 december 2001 15:59 schreef alex21 het volgende:
ja maar ik zeg het omdat Breet Computers naar mijn mening gewoon een goede zaak was met hele nette prijzen! en dat is jammer voor de tweaker! Kijk als een zaak als ETELCOM nou weg gaat zou ik blij worden!
thunderstruck
Ze verdien nog wel genoeg eraan hoorOp maandag 10 december 2001 16:04 schreef Chandler het volgende:
Waarschijnlijk net iets te goeie prijzen.
Verwijderd
Ehm... zal wel aan mij liggen maar dan hebben ze er toch niet genoeg aan verdiend?Op maandag 10 december 2001 16:05 schreef amd_ruluzzz het volgende:
[..]
Ze verdien nog wel genoeg eraan hoor. Daar hoef je niet bang voor te zijn. Maar het zijn voornamelijk de andere kosten die de kop hebbne gekost.
Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::
Verwijderd
Hedenen ten dagen mag je al blij zijn wanneer je als computerwinkel 20 % bruto marge op je producten kan maken.Op maandag 10 december 2001 16:08 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
Ehm... zal wel aan mij liggen maar dan hebben ze er toch niet genoeg aan verdiend?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dit topic is gesloten.
![]()