Ik las laatst op Tomshardware dat de Soyo Dragon Plus en de kaarten gebaseerd op de Nvidia chipset onboard ethernet en sound. Werkt dit echt net zo goed als "offboard" of is het aan te bevelen aparte kaarten te kopen?
ik zou 2 verschillende kaarten kopen, meestal is die onboard shit minder van kwaliteit, en als er 1 van kapot gaat, kun je de hele handel wegsodemieteren
Ja, en dan zou ik ook een losse geheugenkaart nemen. Anders zit je mooi zonder mobo als dat deel stuk gaat.
Zo ken ik er nog 1.
On board is vaak beter geintegreerd en als het stuk gaat (als het al stuk gaat) dan prik je toch gewoon een los kaartje erin.
Zo ken ik er nog 1.
On board is vaak beter geintegreerd en als het stuk gaat (als het al stuk gaat) dan prik je toch gewoon een los kaartje erin.
MSX 2 rulez more
Verwijderd
Als ik mij niet vergis is onboardsound van Soyo dezelfde of vergelijkbare chip als die Hercules gebruikt op hun Fortissimo kaarten en dat zijn zeer goede kaarten. Ondersteuning voor EAX,A3D etc.
Over onboard ethernet van Soyo weet ik niet of het wat is eigenlijk, maar het zal zeker niet slechter zijn dan realtek, en dat is toch een veel gebruikt kaartje.
Over onboard ethernet van Soyo weet ik niet of het wat is eigenlijk, maar het zal zeker niet slechter zijn dan realtek, en dat is toch een veel gebruikt kaartje.
Verwijderd
zeker nooit van garantie gehoordOp maandag 10 december 2001 15:44 schreef SilentSimon het volgende:
ik zou 2 verschillende kaarten kopen, meestal is die onboard shit minder van kwaliteit, en als er 1 van kapot gaat, kun je de hele handel wegsodemieteren