In dit bestandje zie je de source van het phpbb2 login script voor mijn forum. Het maakt gebruik van cookies, het forum draait op een W2K server met IIS5 en de DB is mySQL. Het is bekend dat er een bug in IIS zit (al vanaf v3) waardoor soms cookies niet weg geschreven worden o.i.d. Er zijn diverse workarounds heb ik begrepen, maar ik snap dus niet echt hoe ik die kan gebruiken. Ben er net mee begonnen, en wil het wel leren enzow, maar ik weet niet waar te beginnen.
De reden dat ik het vraag is als mensen inloggen op mijn forum, en ze vinken altijd ingelogged blijven aan, ze de volgende keer gewoon weer moeten inloggen. Heb al zitten klooien met sessiontime maar dat helpt ook niets.
Wat ik dus graag wil is dat mensen in kunnen loggen, met dat vinkje aan, dat ze niet meer in hoeven te loggen, en dat cookie ehm, een jaar blijft bestaan. Wat zou ik dan in bovenstaand script moeten veranderen?
Bedankt voor jullie hulp alvast, want ik kom er niet uit
De reden dat ik het vraag is als mensen inloggen op mijn forum, en ze vinken altijd ingelogged blijven aan, ze de volgende keer gewoon weer moeten inloggen. Heb al zitten klooien met sessiontime maar dat helpt ook niets.
Wat ik dus graag wil is dat mensen in kunnen loggen, met dat vinkje aan, dat ze niet meer in hoeven te loggen, en dat cookie ehm, een jaar blijft bestaan. Wat zou ik dan in bovenstaand script moeten veranderen?
Bedankt voor jullie hulp alvast, want ik kom er niet uit