• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-02 13:14
Hallo allemaal,
Ik sta op het punt een mp3 speler te kopen, alleen kan ik nog niet de keuze maken, misschien kunnen jullie me helpen ...

De keuze bestaat dus of uit een mp3 speler of uit een md speler.
Ik wil hem bv gebruiken met het hardlopen, fietsen en in de auto en thuis. Verder moet het gemakkelijk zijn mp3`s van m`n pc naar de speler over te zetten.
Wat me ook verder makkelijk lijk is een fm radio erop. En om ook voorbereid te zijn voor de toekomst moet de firmware te upgraden zijn.
Zelf heb ik of de Nomad II(c), de jazpiper 64mb of een md speler met usb adapter op het oog. De Iriver IMP 250 lijkt me ook perfect alleen is hiervan het formaat vrij groot.
Wie heeft er ervangingen met een van de spelers of kan me tips geven voor het bepalen van de keuze ...

Alvast bedankt,
Peter

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Verwijderd

1 woord: SEARCH!

Ohja ik ben jarig!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Kijk eens naar de vele topics hierover die de laatste tijd zijn gestart, er staat veel informatie in.
Daarbij is het een persoonlijke keuze; de 1 vindt een md weer handiger, de ander mp3.
Een punt van je is dat het gemakkelijk moet zijn om mp3's te kopieeren vanaf je pc; dan zou ik zeker voor een mp3 speler kiezen, minidisk moet nl. 1:1 gekopieerd worden (+analoog!). Flash-mp3spelers zijn (nog?) duur als je er een beetje muziek op wilt hebben, maar wel schokongevoelig en klein. Kijk ook eens naar 8cm mp3-cd-spelers, lijkt me wel wat voor jou...

Verwijderd

inderdaad, search.

mp3 speler vind ik zelf handiger,
md moet je 1:1 kopieëren, mp3 gaat sneller.

ik zou zeggen kijk even rond ;)

---
bijv
[topic=323388/1/50]
[topic=299430/1/50]

Verwijderd

1:1 is toch niet nodig als je optical out op je PC hebt en optical in op je md??
Ik heb er zelf geen, maar dat had ik begrepen,..

Verwijderd

Op maandag 10 december 2001 22:48 schreef NagA het volgende:
1:1 is toch niet nodig als je optical out op je PC hebt en optical in op je md??
Ik heb er zelf geen, maar dat had ik begrepen,..
..eh... HUH?

Wat bedoel je ? 1:1 houdt gewoon in dat je dus niet versneld kunt kopieren ofzow...sneller kan momenteel niet.. (hoewel binnenkort met die NetMD via usb kan je 16x op LP2 kopieren..d8 ik)

Met of zonder optical out, dat maakt niet uit :) .. dat gaat alleen om kwaliteitsverschil nml....

Verwijderd

ik zou ff wachten op de Nomad IIc 64MB zoals ik ook doe :P
Pagina: 1