Een hele rij microsoft certificeringen.
volgens mij staat dat los vanelkaar...
tenzij je ook een nieuwe contactdoos voor de kabel hebt gekregen (ik wel) en dat daar iets mis mee is.
weet je absoluut zeker dat als je niet download je die storing niet hebt?
Als je computer uit is houd het op?
tenzij je ook een nieuwe contactdoos voor de kabel hebt gekregen (ik wel) en dat daar iets mis mee is.
weet je absoluut zeker dat als je niet download je die storing niet hebt?
Als je computer uit is houd het op?
Weet ik heel zeker,
heb het al meerdere malen getest omdat ik het zelf ook niet kon geloven maar het is toch echt zo.
heb het al meerdere malen getest omdat ik het zelf ook niet kon geloven maar het is toch echt zo.
Een hele rij microsoft certificeringen.
Dat is wel vreemd, ja.
Je zou de helpdesk van Chello eens kunnen proberen te bellen.
Je zou de helpdesk van Chello eens kunnen proberen te bellen.
Dat probleem had ik ook in het begin, kreeg een nieuwe filter en het werkte weer zoals het hoort.
De filter is een kastje dat op de wandcontact gaat en 3 uitgangen heeft, een naar de kabel modem een naar de tv en een naar de radio.
Kastje van niets, werkje van niets, maar voordat ze het gevonden hebben ......
De filter is een kastje dat op de wandcontact gaat en 3 uitgangen heeft, een naar de kabel modem een naar de tv en een naar de radio.
Kastje van niets, werkje van niets, maar voordat ze het gevonden hebben ......
Verwijderd
heb ik zelf ook, alleen met TV/Priority. (m'n chello heeft een signaalbooster). zoals verteld, even met algemene helpdesk bellen (chello helpdesk kan er niets mee).
Verwijderd
jep hier kunnen wij niets mee,Op maandag 10 december 2001 22:56 schreef Chellosupport het volgende:
heb ik zelf ook, alleen met TV/Priority. (m'n chello heeft een signaalbooster). zoals verteld, even met algemene helpdesk bellen (chello helpdesk kan er niets mee).
underquote : ik ben dus nog niet ontslagen
Pagina: 1