Toon posts:

goed dolby surround systeem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn pa wil graag een nieuwe tv (breedbeeld met dvd video doly surround versterker+speakers en tuner.
Voor in de huiskamer. een budget heeft ie niet echt maar het moet niet te duur worden.
wat zouden jullie hem aanraden

ps. speakers het liefst 4 of 5 kleine speakertjes (vind me moeder mooi) en en subwoofer

Verwijderd

Uit je post lees ik tussen de regels door dat je pa en ma niet echt veel verstand hebben van audio - ik ook niet hoor. Raad ze gewoon zo'n setje aan die je bij It's koopt. Ik ga daar waarschijnlijk ook een Panasonic DVD/CD/Tuner/etc setje kopen, en koop dan aparte L&R speakers.

Verwijderd

Zo'n alles in een setje van bijvoorbeeld sony of pioneer zou denk ik in aanmerking komen.. check ff een paar websites van fabrikanten :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja ok daar zal dan nog wel uit te komen zij uit wat voor versterker of CD/dvd ze willen toch zon sony of zo. ze vinden NAd of denon of zo toch te duur (ik weet neit eens of NAD wel dolby versterkers maakt maja). Maar wat voor tv vinden jullie nou goed voor een redelijke prijs en wat voor speakers

Verwijderd

Topicstarter
BTW zelfbouw setjes mag ook wel (ik heb mijn eigen speakers ook zelf gebouwd dus ik weet wel hoe het moet)

Verwijderd

Topicstarter
weten jullie ook nog sites met mooie setjes erop buiten www.sony.nl en zo

Verwijderd

Topicstarter
ik benn ff op de sony site wezen kijken en
wat dachten jullie van dit sound systeempje. http://www.sony-europe.com/view.x?cat=13981&prod=24599&loc=eu
en dit beeldkanonnetje: http://www.sony-europe.com/view.x?cat=12884&prod=19829&loc=eu

bij de rest van de merken zal ik nog ff kijken.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 19:34

JT

VETAK y0

Op maandag 10 december 2001 14:52 schreef surreal het volgende:
Uit je post lees ik tussen de regels door dat je pa en ma niet echt veel verstand hebben van audio - ik ook niet hoor. Raad ze gewoon zo'n setje aan die je bij It's koopt. Ik ga daar waarschijnlijk ook een Panasonic DVD/CD/Tuner/etc setje kopen, en koop dan aparte L&R speakers.
Ja, vooral bij de *t's halen....

Die nieuwe Sony DAV500 klinkt niet echt goed...klinkt blikkerig en een GROOT gemis aan hoog. ik zou zeggen kijk is voor Pioneer, die maakt erg leuke alles in een setjes.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
dvd video doly surround versterker+speakers en tuner.
Wacht ff, je wilt dus een DolbySurround of DolbyDigital versterker? of wil je een "dvd video doly surround versterker" ?
Ja ok daar zal dan nog wel uit te komen zij uit wat voor versterker of CD/dvd ze willen toch zon sony of zo. ze vinden NAd.
Jij topic post -> jij duidelijk taal gebruik!
GROOT gemis aan hoog.
Hehe, die DAV500 durfden ze bij de lokale It's nieteens voluit te zetten. Ik vond hem al slecht klinken bij volumeknop op 50%. Op hoog volume begint die subwoofer echt flink te vervormen.
Pagina: 1