Toon posts:

Pc lijkt wel dood, help!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben bezig met iemand zijn pc, heb ook wat in de BIOS gewijzigd, onder andere het geheugen op 133 mhz enz. wilde ook de proc. snelheid wat opschroeven maar hij start niet meer op..... Het is een TB 900 mzh, op een een MSI bordje met een spire cooler die daarvoor zo'n 55 gr werd. Wilde nu alle sterugzetten alleen ik kom zelfs niet meer in de bios. Hoor geen enkele keer piep of wat dan ook. Alleen uit de cd rom speler klinkt wat geluid.

Verwijderd

bios al gereset?

Verwijderd

Probeer eens een andere CPU erin te doen. Meestal komt alles dan goed.

Verwijderd

wat te denken van kijken of de voeding nog wel leeft? draait er een fan van je voeding??

en wat hebbie precies gedaan om dat ding op te voeren?? toch niet iets met een statische schroevendraaier ofzo??

als je nog een beetje meer info heb kunnen we je denk ik een eindje op weg helpen!

Viel Gluck,

Roland

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 10 december 2001 14:42 schreef BloX het volgende:
bios al gereset?
Daar hoopte ik hier achter te komen, hoe dat moest. Heb zo een jumpertje er uit gehaald en opnieuw er in , en ja hij doet het weer. Had de processor ipv 9 * 100 op 9 * 132 staan. Vergeten de 9 wat terug te draaien. Ben al lang blij! Probleem opgelost! Excuses, (er was lichte paniek)

Verwijderd

ok beter! maar dan had je beter kunnen vragen hoe reset ik mijn bios? :)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 10 december 2001 14:47 schreef BloX het volgende:
ok beter! maar dan had je beter kunnen vragen hoe reset ik mijn bios? :)
U heeft gelijk.
Pagina: 1