Toon posts:

Genaaid door CTW!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo
Weet iemand of die lui van Comtech world wel te vertrouwen zijn. Heb de vrijdag van de hcc een xp1800 gekocht.
Die zouden ze unloched voor mij alleen lukte dat niet meer op die dag, omdat ze gingen sluiten :'(
We hebben toen afgesproken met hem dat ze em de volgende dag zouden unlocked en opsturen!
Alleen heb nou nog steeds niks, als ik bel zeggen ze ja dat doen we maar ze komen het gewoon niet naar.
Email beantwoorden ze niet, ja zo K*T mail van ja we kunnen nu niks doen want 80% van onze werknemers is ziek.
En ja ben nu een paar weken verder en heb nog steeds niks.
Heb een heel nieuwe systeem gekocht mis alleen nog die cpu.
Ik heb nu echt de schijt gekregen aan dat bedrijf :r
Weet iemand of dit normaal van hun is om de afspraken niet naar te komen. En ik heb al betaald.
Ik vind dit geen zaken doen :(
En ik heb ook nog is die cpu hard nodig kom nu vet in de problemen met school.
heeft iemand ervaring met dit bedrijf???
Het is toch niet zo moeilijk om een cpu op te sturen neem ik aan hij is toch al unlocked zeiden ze!!

• Titanicfanatic
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04:18
Paar weken verder? De HCC is 2 weken geleden geweest en ik geloof best dat ze problemen met ziekte hebben gehad vorige week. Tel eerst eens tot 10 voordat je onzin gaat liggen uitkramen.

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 15:17
Op maandag 10 december 2001 14:28 schreef Titanicfanatic het volgende:
Paar weken verder? De HCC is 2 weken geleden geweest en ik geloof best dat ze problemen met ziekte hebben gehad vorige week. Tel eerst eens tot 10 voordat je onzin gaat liggen uitkramen.
nou 2 weken wachten op een cpu die al betaald is vinnik toch ook aardig laag, ik zou ook zwaar balen!

Ik zou er gewoon naar toe rijden en dan gewoon je cpu op halen.

Verwijderd

Topicstarter
nou dat valt wel mee heb echt de schijt aan dat k*T bedrijf heb er wel 640 gulden voor betaald.
En dat ze gewoon de hoorn eraf hebben liggen dat zegt wat over de klantvriendelijkheid!!!
Ze hadden al beloofd dat de directeur me terug zou bellen dat hebben ze niet eens gedaan.
Ze wisten niet eens dat ik nog iets tegoed had van hun.
Dat zegt nog al niet wat vin je niet.
De directeur heeft me het zelfs verkocht dat ding.
Je hoort helemaal niks van ze schandalig vin ik dit :r
Dus ik heb al tot 10 geteld!!!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:33
Ik zou er gewoon naar toe rijden om hem op te halen, dat lijkt me de snelste manier om je cpu terug te krijgen.

Verwijderd

ff naar de consumentenbond, kan uit ervaring vertellen dat dat als een trein werkt :9

je wordt er alleen niet populairder op bij het bedrijf.

Groeten,

Roland

Verwijderd

Jij wilde hem laten unlocken. Dat is een extra stukje service.

Als nou net die werknemer 2 weken ziek is dan is het allemaal zo klaar als een klontje ..
Wees een man en go do it yourself.

Bel ze op en zeg maar dat hij gelocked moet blijven

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Op maandag 10 december 2001 14:50 schreef Maus het volgende:
Jij wilde hem laten unlocken. Dat is een extra stukje service.

Als nou net die werknemer 2 weken ziek is dan is het allemaal zo klaar als een klontje ..
Wees een man en go do it yourself.

Bel ze op en zeg maar dat hij gelocked moet blijven
Duh, als een bedrijf wat belooft moet dat nagekomen worden.Als dat niet lukt moet in ieder geval de klant op de hoogte gehouden worden.

Wanbeleid is ook beleid.

Verwijderd

Ik neem aan dat je je afspraken op papier hebt. ?!?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem daar ook gekocht en dat zat er gratis bij.
Heb net perry aan de telefoon gehad ja ze namen aan!!! :)
En hij vertelde dat op de hcc de manier waarop ze de cpu gelocked hadden niet goed was.
En nu zouden ze vandaag een cpu 1800 opsturen en als ze een goeie manier hadden die goed werkte zou ik toch nog een geunlocked opgestuurt krijgen.
Dus das wel mooi!!!
Jullie horen het nog wel, hopelijk heb ik hem ook morgen in huis.
bopitje

Verwijderd

als ik eerlijk ben zit er een hoog telegraafgehalte in die titel van je.

één tip: Wees altijd welwillend als iemand je een oplossing aanbied(is ie echt niet acceptabel leg dan uit waarom, dat is gewoon netjes) en zet jezelf ook eens in hun schoenen.
Als namelijk 1 van de twee partijen onredelijk begint te doen is de bereidheid gauw afgelopen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ook op papier staan dat ik nog wat kreeg.
Hun hadden daar een kopie van.
Maar toen ik hun 2 weken geleden opbelde wisten ze van niks!
Maar nu heb ik ook op paier laten zetten dat ik nog een unlocked xp 1800 krijg, als ze een goeie maniet hebben gevonden.

Verwijderd

Nou daar is Tweakers blij mee dat die manier niet goed was.
Ik vond het eerlijk gezegd ook apart gaan allemaal op de hcc stand.

Verwijderd

Op maandag 10 december 2001 14:58 schreef Maus het volgende:
als ik eerlijk ben zit er een hoog telegraafgehalte in die titel van je.

één tip: Wees altijd welwillend als iemand je een oplossing aanbied(is ie echt niet acceptabel leg dan uit waarom, dat is gewoon netjes) en zet jezelf ook eens in hun schoenen.
Als namelijk 1 van de twee partijen onredelijk begint te doen is de bereidheid gauw afgelopen.
Ik denk dat Jopitje (en niet alleen hij hier op de GoT) nog veel te leren heeft. Wat mij opviel is dat hij met een probleem zat en dat op de GoT probeerde te ventileren. 10 tegen 1 dat hij aan de telefoon niet de goede motivaties heeft kunnen vinden om zijn doel te bereiken.

1 tip voor mensen die dit nog gaan meemaken: probeer rustig te blijven, zorg dat je genoeg argumenten hebt om je doel te bereiken, en laat de tegenpartij zijn verhaal doen. Met onbeschoft gedrag kom je nergens en jaag je de tegenpartij tegen je in het harnas. Erger nog, je geeft de tegenpartij aanleiding om geen zaken met je te doen.

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik ben toch blij dat ik toch nog een cpu krijg :)
Had echt verwacht dat ik nooit meer iets van die lui zou horen.

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op maandag 10 december 2001 14:59 schreef Maus het volgende:
Ut zag er niet bijster profi uit idd ;(

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-08 11:24
bel breekijzer ofzo :p

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:49
Op maandag 10 december 2001 14:25 schreef bopitje het volgende:
Hallo
Weet iemand of die lui van Comtech world wel te vertrouwen zijn. Heb de vrijdag van de hcc een xp1800 gekocht.
Ik heb er in de afgelopen jaren zo'n 3 volledige ('bij elkaar geharkte') systemen gekocht. Nog nooit problemen mee gehad. Ze zijn misschien niet de allergoedkoopste, maar de service is uitstekend daar.

• razoon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-10-2025

razoon

"Keep on keeping on"

Schandalig vind ik het. :r
Ik had dus allang al een gelockte CPU persoonlijk bij ze opgehaald. Deze jongen gaat geen 2 weken wachten daarop.

• Metalium-220
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

mmz valt me tegen van ze dan

ik heb eigenlijk alleen maar goede ervaringen met CTW

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Op maandag 10 december 2001 15:08 schreef sverzijl het volgende:

[..]

Ik heb er in de afgelopen jaren zo'n 3 volledige ('bij elkaar geharkte') systemen gekocht. Nog nooit problemen mee gehad. Ze zijn misschien niet de allergoedkoopste, maar de service is uitstekend daar.
Yup, heb er ooit eens een Alpha cooler gehaald voor m'n Celeron 366 :) Het was even voor zessen en ik had hem nog niet gevonden in Huizen. Bleef hij wel even wat langer open, na gebeld te hebben. Nu had ik _net_ niet genoeg geld op m'n rekening om het te kopen. Mocht ik later betalen (op rekening) en hem gewoon meenemen. Echt goeie service :)

Verwijderd

Topicstarter
hopelijk kan ik dat ook binnenkort zeggen over goeie service !!!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 08:52
Opzich zou het me tegen vallen als een zaak 2 weken doet over het 'unlocken' van een Ahtlon XP. Want dan zou ik na een week al zeggen, laat maar zitten dit duurt me te lang. Maar als 80% van het personeel ziek is, vind ik wel erg vreemd, stel je eens voor : personeel bestaat 10 man :? 80 % = 8 man ziek, nou dan heeft de ns nog een laag ziekte verzuim :P. Ik zou zeggen ga gewoon eff rustig praten via telefoon, en zie waar het schip strand. En laat je NIET afschepen.

• Reut
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-05 11:46

Reut

Tjoepie, nu met schroefdoppie

Heb van de week ook wat probz met CTW gehad.
Nadat ik een meeltje gestuurd had of ze nog wel bestonden, ging de communicatie opeens aan stuk sneller (en beter 8-) ).
En inderdaad de afgelopen weken hebben ze veel zieke medewerkers gehad.
Dit weet ik omdat ik er ook een paar keer langs gegaan ben.
Naderhand bleek dat de fans van de voedingen die ik gekocht een kolere herrie maakte. ff langsgaan en ruilen die hap.. >:)

Geen probleem, maar een prima service. De communicatie kan soms beter maar toch heeft CTW zeker een goed service beleid.

Boom......Boom......Boom......Boom......Boom......booooooooooom

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:15

botoo

💀 too old to die young

* botoo haalt regelmatig onderdelen bij CTW en is over het algemeen heel tevreden , een steekje laten we allemaal wel eens vallen en dat word dan beslist naar tevredenheid opgelost :).

Een stukje helderheid in de communicatie is idd wel een voorwaarde voor probleemoplossing.

De topictitel is wel erg suggestief, helemaal als je eerste regel van je reactie in de vragende vorm gaat, dat klinkt al een heel stuk anders...

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Verwijderd

En nog wat: leer eens normaal een tekst te typen. Tuurlijk, niet iedereen is neerlandicus, maar die teksten van jou... Als je net zo tegen die winkel tekeer gaat als je hier doet zou ik ook niet meer geneigt zijn je te helpen...
Zoals een voorganger al zei: je moet nog een boel leren..

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet op dat de titel van topic niet erg aardig is!!
Maar dat kwam omdat ik erg kwaad was en wou me agressie kwijt.
Maar neem aan dat het nou wel is opgelost als ze hun belofte naarkomen.

Verwijderd

Op maandag 10 december 2001 15:05 schreef nigelator het volgende:
Ut zag er niet bijster profi uit idd ;(
Het un-locken van de Athlon XPs ging inderdaad niet van een leien dakje. Maar het unlocken van een processor kan je ook niet echt professioneel uitvoeren. Het had misschien via solderen gekund >:), maar ik denk dat de risico's daarvan iets te groot zijn voor de HCC. We kunnen niet allemaal even goed solderen als DaBit ;). Op dat moment was de enige methode het gebruik van plakband, secondenlijm, stanley-mes en natuurlijk zilverpen. Verder zijn de bruggetjes zo klein dat het een priegelwerkje blijft dat tussen de 15 en 45 minuten kan duren. We hebben in ieder geval ons uiterste best gedaan. We hebben zelfs een XP 1600+ stabiel op 2000+ gekregen met een FSB van 151Mhz.

Verwijderd

Op maandag 10 december 2001 15:11 schreef razoon het volgende:
Schandalig vind ik het. :r
Ik had dus allang al een gelockte CPU persoonlijk bij ze opgehaald. Deze jongen gaat geen 2 weken wachten daarop.
Voor je tekeer gaat kan je beter even de oorzaak weten.
Ik weet dat het overgrote deel van het personeel van CTW ziek is, en dat er geen vervangend personeel is.
Dat kan toch gebeuren.

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 21:15

Corn

Raar jongetje

Misschien is het wel leuk om volgende keer je adres mee te geven >:)

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 14:07

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

als ik bel zeggen ze ja dat doen we maar ze komen het gewoon niet naar.
Weet iemand of dit normaal van hun is om de afspraken niet naar te komen.
Het is 'nakomen', niet 'naarkomen' :). Weet je dat ook weer ;).

Verwijderd

Wou wat een uitspraken,

Niks genaaid hoor gewoon pech dat alles fout is gegaan wat je zou kunnen bedenken voor de komende 10 jaar. We hebben nog nooit zo iets meegemaakt als de afgelopen 2 weken. Inderdaad was 80% ziek, echt niet normaal, we stonden met 2 personen waar we normaal met 8 man staan. Dan doe je echt niks meer. Toen hard werken en overwerken om alles weg te werken, database crash backup terugzetten van dag ervoor al het werk weg van 10 uur werk weg (met overwerk door iedereen tot 23.00) echt kl...

Op de verkoop zijn we bijna bij, nu nog magazijn alles weg werken. ;)

Groet Sander

CTW Crew

• The-Source
  • Laatst online: 16:17
Kijk die Sander van ctw is best. Ik heb bij hem ook mijn 1e eigen systeem besteld. Bij ctw heb je tenminste personeel rond lopen die verstand van computer spullen hebben. Ik had daar mijn 2e systeem ook wel willen bestellen maar zij hebben daar niet de onderdelen die ik graag wil hebben dus dan houd dat op. Ik heb ooit een probleem gehad met mijn moederbord (+/- half jaar geleden) toen was er op mijn (nu verkochte) Slot A moederbord ide 1 stuk. Om een lang verhaal kort te houden: het bord was nergens meer te krijgen dus heb ik een promiser kaartje gehad ter compensatie Ook heb ik (dat was nog voor het moederbord probleempje) een keer gehad dat mijn HD het niet meer deed. Deze bleek toen stuk te zijn en ik heb daar een nieuwe (opmaat gepartioneerd) HD voor terug gekregen. Op de momenten dat ik ben hun bestelde was het bijna altijd binnen 2 dagen binnen.
Maar jij hebt gewoon pech gehad dat er op dat moment gewoon veel personeel ziek was.

Taal fouten inbegrepen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Maar in ieder geval bedankt voor het opsturen.
Het kwam misschien ook erg lullig over maar zo had ik het niet bedoelt hoor.
Dat kwam omdat ik ook niks te horen had gekregen en ik niet werd terug gebeld, maar nu heb ik vandaag met perry gepraat en die heeft alles geregeld. Maar dat mag je ook van jullie verwachten die goede service!!
Hopelijk krijg ik me cpu morgen in de bus.
Al vast bedankt.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:48

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik vindt het een perfect bedrijf dat CTW!

Ik had er laatste een Antec 1030B pc case besteld, ik had dat ding netjes vooruit betaald, en toen kreeg ik er 2! zo dat noem ik nog'es service! :)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• mcp20366
  • Laatst online: 15-04-2025
Veel lof aan de CTW crew dat ze als razenden aan de achterstand werken.

Toch is JUIST DAN heel belangrijk dat de communicatie goed en vooral voorspoedig verloopt. Klanten zijn best bereid om een langere leveringstermijn in acht te nemen, mits dit voortijdig wordt verteld/gemaild.

En als er dan een vergissing wordt begaan, dan is het gewoon nodig om die klant met wat extra aandacht het vertrouwen weer terug te herstellen.

En dat is moeilijk, om onder druk te werken. En niemand kon natuurlijk vermoeden bij CTW dat iedereen platging. That's life.

Hopelijk leren ze er veel van.

(bij mijn bestelling loopt het vooralsnog ook niet soepel)

Intel Z97, i5-4670K, 8GB Corsair DDR3@1600, nVidia 780Ti, SSD M2 256GB, Obsidion 250D Case, K95

• Titanicfanatic
Ik w8 ook nog wel ff geduldig tot ze de goeie videokaart opsturen. Ik vroeg een ATI Radeon 7500, ik kreeg een Club 3D. Maar ondanks de ziekte reageerden ze nog vrij snel op mijn e-mails, dus ik zeur niet. Komt deze week vast wel goed.

• Marv
  • Laatst online: 11-06 06:52
Op dinsdag 11 december 2001 08:12 schreef Titanicfanatic het volgende:
Ik w8 ook nog wel ff geduldig tot ze de goeie videokaart opsturen. Ik vroeg een ATI Radeon 7500, ik kreeg een Club 3D. Maar ondanks de ziekte reageerden ze nog vrij snel op mijn e-mails, dus ik zeur niet. Komt deze week vast wel goed.
Wat een voorbeeldig medemens die Titanicfanatic zeg O-) :P

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Titanicfanatic
* Titanicfanatic vraagt zijn aspirant lidmaatschap voor het verbond der engelen maar vast aan :)

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-08 09:44

star-saber

Ryzen

huh?

club3d maakt ook radeon 7500 kaarten
wat was er fout dan ?
Pagina: 1